قابلیت دیدن ویدئو بصورت همزمان به اینستاگرام اضافه می شود

اینستاگرام

شاید در دید کاربران ایرانی و حتی کاربران جهانی، رسانه اجتماعی فیسبوک دیگر آن محبوبیت قبلی خود را ندارد. چنین دید و تصوری کاملا درست می باشد، اما فیسبوک بعد از مشکلات بسیار زیادی که از سوی دولت امریکا برایش به وجود آمد، باز هم فعالیت خود را با قدرت ادامه می دهد و قابلیت های بسار جدید و کارآمدی را به این رسانه اجتماعی قدیمی اضافه نموده. اما شاید سوال کنید این چه ربطی به اینستاگرام دارد، قابلیت دیدن ویدئو بصورت همزمان پیش از این در فیسبوک امکان پذیر بود اما شاید کمتر کسی از این قابلیت جذاب با خبر بود، حال اینستاگرام نیز به چنین قابلیتی مجهز خواهد شد.

در این قابلیتی که در نسخه بروزرسانی شده جدید اینستاگرام وجود خواهد داشت، شما می توانید در تماس تصویری که با دوستان خود برقرار می کنید با استفاده از آیکون در نظر گرفته شده در قسمت بالایی همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، از گالری گوشی خود ویدئویی را انتخاب کنید و با دوست خود بصورت همزمان به تماشای آن ویدئو بنشینید.

البته باید خاطر نشان کرد هنوز چنین قابلیتی برای کاربران اینستاگرام امکان پذیر نمی باشد، اما در چند روز آینده که نسخه بروزرسانی شده این شبکه اجتماعی محبوب منتشر شود، کاربران امکان استفاده از چنین قابلتی جذابی را خواهند داشت. اما باید بدانید که نسخه بروزرسانی شده این نرم افزار برای کاربران ایرانی با چند روز تاخییر منتشر خواهد شد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد