برترین هدفون های گیمینگ جهان : بخش اول

لذت تجربه شنیدن موسیقی و جلوه های صوتی را می توان با استفاده از پخش کننده ای عالی به حداکثر رساند. گاه لازم است به دور از هر سر و صدای اضافه، اصوات مورد نظر را شنید. هدفون ها تنها گزینه برای رهایی از صدای محیط اطراف و البته اذیت نکردن اطرافیان برای گوش دادن با صدای بلند است. در کنار هدفون هایی که برای کارهای مختلف ساخته می شوند، چند سالی است که ساخت هدفون های گیمینگ به صنعتی پر سود تبدیل شده است.

هدفون گیمینگ با ویژگی هایی مانند صدای فراگیر بهتر، پخش ریزترین فرکانس های صوتی، میکروفون تقویت شده و پشتیبانی از نرم افزارهای اختصاصی، تا حدودی تکلیف خود را برای ارائه صدای تخصصی معلوم کرده اند. البته زمانی که در بازار به دنبال یک هدفون گیمینگ می گردید، به برندها و هدفون های مختلفی بر می خورید که به هر شکلی اسم خود را هدفون گیمینگ گذاشته اند.

حال در این مطلب می خواهیم برترین هدفون های گیمینگ بازار، که اخیرا تولید شده اند را معرفی کینم.

بهترین هدست گیمینگ : SteelSeries Arctis 7

این هدفون بیشترین ارزش را در برابر پول پرداخت شده دارد. هدفون مورد نظر از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است و با گزینه های سفارشی سازی، می تواند برای بازی و تماشای فیلم گزینه ای مناسب باشد. این هدفون دارای ورودی AUX است بنابر این با اکثر منابع صوتی و حتی تلویزیون کار خواهد کرد.

هدفون SteelSeries Arctis 7 یک محصول بی سیم است و برای این منظور از فرکانس 2.4 گیگاهرتز استفاده می کند. محدوده فعالیت این هدفون بی سیم 12 متر می باشد و می تواند با هر بار شارژ بیش از 24 ساعت کار کند. حساسیت این هدفون 98 دسی بل است و با استفاده از تکنولوژی DTS، صدای استریو 7.1 کانال را پخش می کند. همچنین محدوده فرکانس این محصول برابر با 20 تا 20000 هرتز است که نشان از تولید صدای خوب دارد. از آنجا که هدفون SteelSeries Arctis 7 یک هدفون گیمینگ به حساب می آید، با میکروفونی خوب و قدرتمند در آن روبرو هستیم. حساسیت میکروفون 48 دسی بل و امپدانس آن هم 2200 اهم است. از طرفی در این هدفون با محدوده فرکانس میکروفون 100 تا 10000 روبرو هستیم.

قیمت این محصول 110 دلار است.

بهترین صدای تولید شده : ASTRO A50

در این هدفون گمینگ با صدای خوب همراه هستیم. کاربران با استفاده از نرم افزار ASTRO Command Center می توانند پارامتر های مختلف ورودی و خروجی را تنظیم کنند و حتی اکولایزر شخصی خودشان را برای این هدفون انتخاب کنند. همچنین با ویژگی Mod Kit می توان گوشی های چرمی را شخصی سازی کرد تا در استفاده های طولانی مدت با خستگی مواجه نشد.

این هدفون گیمینگ بی سیم با استفاده از فرکانس 5 گیگاهرتز، جلوگیری می کند از تداخل فرکانس های مختلفی که در اطراف ما حضور دارند. شارژ شدن هدفون ASTRO A50 به وسیله یک ایستگاه یا داک شارژ صورت می گیرد. کاربر می توان با اتصال USB، این داک را به هر منبع انرژی متصل کند و توسط سویچ پشت داک نوع کاربری خود را از کامپیوتر به PS4 تغییر دهد. حساسیت این هدفون برابر با 118 دسی بل است و می تواند در محدود فرکانسی 20 تا 20000 هرتز فعالیت کند. همچنین به لطف تکنولوژی دالبی می تواند صدای ساروند 7.1 کانال را تولید کرده تا کاربر صدای واضح، شفاف و گسترده را از آن بشنود.

قیمت این هدفون 299 دلار است.

برای استفاده از کامپیوتر : LOGITECH G933

اگر شما اکثر بازی ها را بروی کامپیوتر اجرا می کنید، بهترین گزینه برای شما هدفون گیمینگ LOGITECH G933 است. این هدفون از ظاهری شیک، نورپردازی عالی و ویژگی های خاصی بهره می برد که می تواند نظر هر کاربری را به خود جلب کند. با توجه به دکمه های متعددی که بروی گوشی های هدفون قرار گرفته است، کاربر می تواند شخصی سازی پیشرفته ای را با آن تجربه کند. دکمه ها به شما این امکان را می دهند تا پروفایل های مختلف، اکولایزر صدا و تنظیمات نورپردازی را در دست بگیرید و در کمترین زمان آنها را مدیریت کنید.

این هدفون بی سیم در فرکانس 2.4 گیگاهرتز فعالیت خود را انجام می دهد. با استفاده از چیپ ست قدرتمند Pro-GTM صدایی خوب را به همراه تکنولوژی های دالبی ساروند و DTS به کار می گیرد تا صدای سینمایی 7.1 کانال را در اختیار داشته باشید. این هدفون گیمینگ با تمام پلتفرم ها همخوانی دارد و مهم نیست که از کامپیوتر استفاده می کنید یا از کنسول های مختلف. مهمترین عاملی که باعث می شود این هدفون را تنها در منزل استفاده کنید عمر کم باتری آن است. در صورت استفاده بی وقفه و البته خاموش بودن جلوه نوری هدفون، تنها تا 12 ساعت می توانید از این محصول استفاده کنید و در صورت روشن نگه داشتن جلوه نوری این مدت به 8 ساعت کاهش پیدا می کند. حساسیت هدفون G933 برابر با 107 دسی بل است و می تواند در محدود فرکانسی 20 تا 20000 هرتز فعالیت کند. یکی دیگر از مزیت های این هوفون گیمینگ، استفاده از کابل های مختلف برای اتصال به دستگاه های گوناگون است.

قیمت این هدفون 100 دلار است.

بهترین گزینه برای تفکیک صدا : AUDEZE MOBIUS

اگر بخواهید تجربه ای مانند بازی های VR در بخش صوتی داشته باشید، پیشنهاد ما به شما این هدفون گیمینگ است. این هدفون با استفاده از فناوری WAVES Nx که یک فناوری ردیاب سر است، می تواند صدای سه بعدی را بر اساس زاویه سر کاربر پخش کند. این هدفون با توجه به فناوری یاد شده مانند یک کارت صدای 5.1 کانال یا 7.1 کانال می تواند صدای فراگیر را پخش کند. با استفاده از نرم افزار اختصاصی هم می توان جلوه های ناب این هدفون را فعال کرد.

قیمت بالای این هدفون بی سیم بی دلیل نیست. استفاده از بلوتوث نسخه 4.2 و چیپ ست صوتی موجود در خود هدفون، استفاده از آن را حتی برای شنیدن موسیقی از تلفن همراه آسان کرده است. حساسیت این هدفون گیمینگ برابر با 120 دسی بل است و می تواند در محدود فرکانسی 10 تا 50000 هرتز فعالیت کند. این محدوده فرکانسی را در هیچ یک از هدفون های گیمینگ مشاهده نمی کنید. محدوده ای که در آن صدای بیس با عمق عالی و صدای میانه و زیر هم با بهترین کیفیت پخش می شود. همچنین باید عنوان کنیم که کیفیت ساخت این هدفون فوق العاده است و از ظاهری کلاسیک اما لوکسی بهره می برد.

قیمت این هدفون 399 دلار است.

بهترین انتخاب برای بودجه ای محدود : HyperX Cloud II

اگر هدفون های بالا برای شما گران است می توانید هدفون گیمینگ HyperX Cloud II را انتخاب کنید. شاید این هدفون ویژگی های ممتاز دیگر هدفون ها را نداشته باشد اما می توان بروی کیفیت ساخت آن، گوشی های نرم و راحت و بدنه ای محکم و با دوام حساب باز کرد. این هدفون از میکروفون عالی استفاده می کند که حتی می توانید به راحتی آن را باز کنید و از هدفون در بیرون از منزل هم استفاده کنید.

این هدفون با اتصال USB توانایی اتصال به هر پلتفرمی را داراست. امپدانس هدفون برابر با 60 اهم است و می تواند حساسیتی برابر با 98 دسی بل را داشته باشد و البته در محدوده فرکانس 15 تا 25000 هرتز فعالیت کند. میکروفون هم با امپدانس 2200 اهم و محدوده فرکانسی 50 تا 18000 هرتز می تواند حساسیتی برابر با 105 دسی بل را داشته باشد. در کل این هدفون گیمینگ با توجه به قیمتی که دارد، از امکانات بیشماری برخوردار است.

قیمت این هدفون 100 دلار است.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS