برنامه Google Photos ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در دسترس همه قرار می‌دهد

گوگل اعلام کرده که ابزار ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی‌اش در برنامه Google Photos اکنون برای همه قابل دسترس شده و برای استفاده از آن به هیچ اشتراکی نیاز ندارید، بنابراین اگر به فکر خرید یک دستگاه پیکسل یا اشتراک Google One ویژه بوده‌اید، نیازی به این کار ندارید، چراکه این ابزارها به صورت رایگان برای استفاده همه در دسترس خواهند بود.

پاک‌کن جادویی، Photo Unblur و همچنین نور پرتره، برخی از معروف‌ترین ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی در دسترس Google Photos خواهند بود که قبلاً شما را ملزم به داشتن اشتراک Google One می‌کردند. این الزام در حال حاضر از بین می‌رود، چراکه این شرکت اعلام کرده این ابزارها از 15 ماه می، یعنی یک روز پس از رویداد Google I/O 2024 در دسترس همه قرار خواهند گرفت.

قطعاً این عرضه مدتی طول می‌کشد تا برای همه در دسترس قرار گیرد، اما با این عرضه، بسیاری از افرادی که از Google Photos استفاده نمی‌کنند هم تشویق می‌شوند که شروع به استفاده از این سرویس کنند. گوگل حتی اعلام کرد که این ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی به آرامی در تبلت‌های بیشتری در دسترس هم قرار می‌گیرند و به کاربران بیشتری اجازه می‌دهند تا از قدرت هوش مصنوعی استفاده کنند.

Magic Eraser گوگل از زمانی که راه‌اندازی شد روی گوشی‌های Pixel 8 و Pixel 8 Pro در دسترس بود. این ابزار از هوش مصنوعی مولد برای انجام ویرایش‌ها استفاده می‌کند. بسته به انتخاب شما، ویرایش‌ها می‌توانند ساده یا خیلی پیچیده باشند. در بیشتر موارد این ابزار واقعاً عملکرد خوبی از خود نشان می‌دهد. همه دستگاه‌هایی که دارای Google Photos هستند، می‌توانند از آن استفاده کنند و بهترین چیز این است که ویرایش‌های نامحدود وجود دارد، بنابراین تا آنجا که به تجربه کلی مربوط می‌شود، با مشکلی مواجه نخواهید شد.

با این حال، یک مسئله وجود دارد که باید بدانید. کاربران Google Photos در اندروید و iOS به 10 بار ذخیره Magic Editor در ماه دسترسی خواهند داشت. اگر این محدودیت را نمی‌خواهید، باید یک دستگاه پیکسل تهیه کنید یا اشتراک حساب Google One را تهیه کنید.

پست های مرتبط

مقایسه تبلت‌های OLED iPad Pro و M2 iPad Air : چرا مدل ارزان‌تر ارزش بیشتری دارد ؟

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !