بسته The Elder Scrolls Online: Deadlands داستان Gates Of Oblivion را در نوامبر به پایان می رساند

همیشه سری بازی The Elder Scrolls دارای جذابیتی جادویی بوده و در هر شماره جلوه ای تازه از این دنیای سحرآمیز را تجربه کرده ایم. جدیدترین عنوان در این سری با نام The Elder Scrolls Online توانسته، با اینکه سال های زیادی از انتشار آن می گذرد همچنان پله های موفقیت را طی کند. اما داستان های طومارهای باستانی آنلاین تا چه جایی ادامه خواهد داشت؟

تمریل و یه دنیا خاطره باارزش

از زمان عرضه بازی The Elder Scrolls: Oblivion خیلی از گیمرها هنوز هم از خاطرات خوششان از تجربه این عنوان می گویند. تم هنری بی نظیر بازی در همه چیز رخنه کرده بود، موسیقی سحرانگیز، گرافیک جادویی و داستانی اسطوره ای باعث شد که فراموشی به دست فراموشی سپرده نشود.

استراتژی Bethesda در تولید آثار باکیفیت بسیار جالب است و همیشه سعی کرده که دنیایی درگیرکننده را پیش روی مخاطب خود قرار دهد. در طی 15 سال اخیر که از انتشار فراموشی میگذرد، خیلی از طرفداران انتظار نسخه ریمستر و یا ادامه این عنوان را داشتند. اما بتسدا همه مخاطبان Oblivion را به سمت The Elder Scrolls Online کشاند. شما در این عنوان آنلاین میتوانید باز هم به سراغ دروازه های فراموشی بروید و با چالش های متفاوتی مواجه شوید، البته که برای مخاطبان کلاسیک چندان غریب هم نخواهد بود.

پایان ماجرا در Deadlands

جدیدترین DLC برای طومارهای باستانی آنلاین با عنوان Deadlands ، قرار است که داستان های این دنیای سحرآمیز را بیشتر گسترش دهد. حالا شما می توانید پا به فارگیو بگذارید، شهری که در منطقه ای بیابانی قرار دارد و یکی از بزرگترین شهرهای این بازی آنلاین است. کسانی که بازی The Elder Scrolls IV: Oblivion  را بازی کرده اند قسمت هایی از Deadlands را خواهند شناخت. منطقه ای که در آتش سوخته و همه چیز در آن تبدیل به خاکستر شده و رودخانه هایی که پر از گدازه های آتشین هستند و آنطرف تر برج های فلزی شکلی که بر آنجا فرمانروایی می کنند. همچنین به منطقه ای معروف به The Server شهرت داشت و قبلا ممنوعه بود، حالا دسترسی دارید و البته باید با طوفان های شدید و بادهای بی رحم آنجا دست و پنجه نرم کنید.

از زمان عرضه The Elder Scrolls Online در سال 2014، بیش از 19 میلیون بازیکن از بیش از 240 کشور جهان این عنوان را بازی کرده اند. البته که جذابیت ذاتی این اثر دلیل موفقیت آن بوده است ولی رویکرد بتسدا در راضی نگه داشتن مخاطبان خود قابل تقدیر است. به عنوان مثال زبان اسپانیایی به لیست زبان های بازی اضافه شده است و شامل تمام بروزرسانی هایی می شود که در آینده هم عرضه خواهد شد.

محتوای جدید برای The Elder Scrolls Online اول نوامبر برای همه گیمرهای PC/Mac و Stadia و 16 نوامبر برای همه گیمرهای Xbox Series X | S ، Xbox One ، PlayStation 5  و PlayStation 4  منتشر می شود.

پست های مرتبط

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود

عنوان Call of Duty 2024 به Game Pass ایکس‌باکس می‌آید

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024