بلند پروازی سونی، قیمت تلویزیون 98 اینچ ZG9 8K را به 85 هزار یورو رساند!

تمام تولیدکنندگان تلویزیون پرچمدارانی را برای مخاطبین خاص تولید می کنند. سونی هم مانند دیگر تولیدکنندگان با تب داغ ساخت تلویزیون های 8K همراه بوده و تلویزیون پرچمدار ZG9 8K را با قیمت 85.000 دلار برای بازار اروپا آماده فروش کرده است.

این تلویزیون 98 اینچ با کد ZG9 8K به عنوان یک محصول رده بالا با مشخصات چندان جذابی هم همراه نیست. قیمت گذاری سونی برای این محصول تحت تاثیر تلویزیون های OLED ال جی قرار گرفته تا در نهایت محصولی با نمایشگر LCD با نورپس زمینه LED مستقیم، را با چنین قیمتی روانه بازار کند.

نمایشگر این تازه وارد با رزولوشن 4320×7680 پیکسل، از ویژگی هایی مانند HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می کند. اما نکته نچندان جذاب برای این محصول نرخ بروزرسانی تصویر در رزولوشن 8K با 24 تا 30 هرتز است. این نرخ در بالاترین سطح خود، در رزولوشن 4K و پایین تر از آن به 120 هرتز رسیده است. البته سونی طبق معمول با استفاده از موتور تصویر قدرتمند توانسته رنگ ها را با دقت بالایی در این نمایشگر به تصویر بکشد.

از دیگر مشخصات این غول می توان به نمایشگر 98 اینچ که ابعادی برابر با 2.5 متر دارد، وزن بدون پایه و بدون جعبه 94.2 کیلوگرم و وزن محصول با جعبه و تمام لوازم 179 کیلوگرم، تعداد 8 بلندگو با قدرت 80 وات در مجموع، سیستم عامل اندروید و حافظه داخلی 16 گیگابایت اشاره کرد.

پست های مرتبط

چطور در تلویزیون‌های باریک و هوشمند سامسونگ صدایی فراگیر و سه‌بعدی تولید می‌شود

کدام یخچال برای آشپزخانه شما مناسب است؟

تصاویری خیره‌کننده در تلویزیون‌های Neo QLED 8K سامسونگ