بنچمارک پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9820 گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

کم کم به روز رونمایی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نزدیک تر می شویم و طبق وعده های سامسونگ این گوشی های هوشمند در تاریخ 20 فوریه (1 بهمن) بصورت رسمی در سانفرانسیسکو رونمایی خواهند شد. تا به الان اطلاعات بسیاری از این گوشی های هوشمند منتشر شده و وب سایت بنچمو بصورت جامع و کامل این اخبار را  پوشش داده، که می توانید برای اطلاعات بیشتر از مشخصات در نظر گرفته شده برای این پرچمداران جدید به وب سایت ما مراجعه کنید. حال خبر جدید از بنچمارک پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9820 گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس منتشر شده که با هم به آن می پردازیم.

پردازنده اگزینوس 9820 قدرتمند تر از اسنپدراگون 855

همانطور که می دانید سامسونگ طبق روال هر ساله گوشی های هوشمند خود، مخصوصا پرچمدارانش را با دو پردازنده مختلف روانه بازار می کند. حال برای گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 نیز چنین تصمیمی دارد. پیش از این بنچمارکی از پردازنده های جدید 7 نانومتری سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس گرفته شده بود، و این اسنپدراگون 855 بود که عملکرد بهتری را از خود نشان داد.

امتیاز بنچمارک گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس در حالت تک هسته ای و چند هسته ای با پردازنده اگزینوس 9820

اما حال بنچمارکی جدید از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس با پردازنده 7 نانومتری اگزینوس 9820 گرفته شده، و این بار پردازنده اگزینوس توانسته امتیاز بهتری را به نسبت پردازنده اسنپدراگون کسب کند.

اما در جدول رتبه بندی بنچمارک های گوشی های هوشمند، همچنان پرچمداران جدید اپل با بهره بردن از پردازنده 7 نانومتری A12 بایونیک رتبه اول را به خود اختصاص داده اند. پردازنده اگزینوس 9820 سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس و پردازنده 7 نانومتری Kirin 980  گوشی های خانواده هوآوی میت 20 به ترتیب رتبه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

رتبه بندی بنچمارک گوشی های هوشمند در حالت چند هسته ای

پردازنده ها نسل قبل سامسونگ قویتر از پردازنده های 7 نانومتری هوآوی

نکته جالب در بنچمارک های به ثبت رسیده، عملکرد بهتر گوشی های سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس به همراه گلکسی نوت 9، نسبت به گوشی های خانواده هوآوی میت 20 در حالت تک هسته ای می باشند، این در حالی است که گوشی های نامبرده از پردازنده نسل قبلی بهره می برند.

رتبه بندی بنچمارک گوشی های هوشمند در حالت تک هسته ای

هرچند بنچمارک های نمی توانند قطعا نشان دهنده عملکرد بهتر پردازنده های باشند، و همه چیز در عملکرد واقعی مشخص خواهد شد، اما اعتبار بنچمارک های اثبات شده و همواره نشان داده است مقیاس بسیار درست و مناسبی برای مقایسه پردازنده های گوشی های هوشمند می باشند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود