ایسوس محصولات TUF Gaming را گسترش می دهد : معرفی TUF Gaming RTX 2060

به نظر می رسد ایسوس توجه ویژگی ای به محصولات TUF پیدا کرده است. محصولاتی که با استاندارهای نظامی توانایی بالایی در تحمل حوادث نا خواسته دارند. پس از عرضه محصولات مختلفی از سری TUF این بار اولین نسل از کارت گرافیک های این خانواده در دو مدل TUF RTX 2060 6G و TUF RTX 2060 O6G توسط ایسوس معرفی شدند.

پس از معرفی RTX 2060 توسط انویدیا متوجه شدیم که نه تنها با کارتی میان رده روبرو نیستیم بلکه پایین ترین عضو از خانواده تورینگ ها می تواند به راحتی بعضی از رده بالاهای پاسکال را مغلوب کند. کارتی که به عنوان کارتی میان رده شناخته می شود اما توانایی بالایی در کشتن فریم ها دارد.

حال پس از مدتها ایسوس خانواده TUF را به کارت گرافیک هایش آورده است تا در این بخش هم شاهد محصولاتی مستحکم و بی ادعا باشیم. دو کارت گرافیک جدیدی که ایسوس معرفی کرده است از ریز معماری تورینگ با پردازنده گرافیکی TU106 و معماری ساخت 12 نانومتری ساخته شده اند. کارت گرافیکی که 10.6 میلیارد ترانزیستور دارد و با ویژگی RTX یا Ray tracing توانایی خلق صحنه هایی نزدیک به واقعیت را دارا می باشد. در مدل اورکلاک شده شاهد افزایش فرکانس پردازنده گرافیکی از 1680 مگاهرتز به 1740 مگاهرتز هستیم.

اما دو کارت گرافیک TUF RTX 2060 6G و TUF RTX 2060 O6G که ایسوس معرفی کرده است مدل هایی هستند با اورکلاک کارخانه ای و بدون اورکلاک کارخانه ای. این شرکت برای اطمینان از قابلیت های سخت جان بودن هر دو کارت، آزمایشی 144 ساعته را در نظر گرفته تا از هر جهت کارکد این دو محصول را تضمین کند. خنک کننده این مدل ها به فن دوگانه مجهز شده اند که با استاندارد IP5X توانایی بالایی در برابر گرد و غبار دارند.

البته ایسوس در کارت گرافیک جدید خود که به نشان TUF مجهز شده اند، تنها استحکام بالا، بک پلیت فلزی و الگوهای خاص خود را در نظر گرفته است و از نورپردازی RGB یا طراحی خیره کننده در آنها خبری نیست.

پست های مرتبط

Manli شریک انویدیا درخواست مرجوعی کارت گرافیک GeForce RTX 4090 را نمی‌پذیرد

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

انویدیا اولین ایستگاه هوش مصنوعی DGX H200 را به شرکت OpenAI تحویل داد