بنچمارک گرفته شده از گوشی هوشمند میان رده سامسونگ گلکسی M30

در حالی که پا به سال میلادی جدید گذاشته ایم با توجه به شایعات سال پیش باید هر لحظه منتظر رونمایی و اتفاقی خاص در زمینه گوشی های هوشمند باشیم، سامسونگ وعده داده بوده که در نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) که پیش رو است محصولات جدید را برای رونمایی خواهد داشت. یکی از این محصولات گوشی هوشمند میان رده سری M این شرکت خواهد بود و بهتر است بگوییم سه گوشی هوشمند سری M، چون سامسونگ سه شماره مدل  SM-M105FSM-M205F و  SM-M305F را برای گوشی های هوشمند میان رده این سری خود در نظر گرفته است که احتمالا این شماره های ثبت شده برای سامسونگ گلکسی M30، گلکسی M20 و گلکسی M10 خواهند بود.

مشخصات و بنچمارک گرفته شده از سامسونگ گلکسی M20

در حال حاضر هنوز مشخصات کاملی از این گوشی هوشمند در دسترس نیست، همانطور که برای گلکسی M20 اطلاعات محدودی به بیرون درز پیدا کرد. می توانید به مطلب سامسونگ گلکسی M20 سری جدید گوشی های میان رده سامسونگ مراجعه کنید. سامسونگ اعلام کرده است این سری جدید از گوشی های هوشمند میان رده قرار است جایگزین محصولات سری J و C این شرکت شوند.

در حال حاضر تنها می دانیم این گوشی هوشمند از پردازنده اگزینوس 7885 با رم 4 گیگابایتی و حافظه های داخلی 64 و 128 گیگابایتی بهره می برد. شاید جالب باشد که بدانید با توجه به بروزرسانی اندروید 9 برای سامسونگ گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس که چند روز پیش اتفاق افتاد این گوشی هوشمند میان رده از اندروید 8.1 بهره می برد ولی به احتمال زیاد نسخه اولیه قرار است از چنین سیستم عاملی استفاده کند و قطعا امکان آپدیت به اندروید پای امکان پذیر می باشد.

بنچمارک گرفته شده از سامسونگ گلکسی M30 با پردازنده اگزینوس 7885

حال نیز بنچمارکی از این گوشی هوشمند با پردازنده اگزینوس 7885 گرفته شده است و عملکرد خوبی را از خو نشان داده است که در تصویر بالا امتیاز کسب شده توسط این گوشی هوشمند را مشاهده می کنید.

منبع: sammobile

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !