شیائومی رکورد جدیدی را در گینس ثبت کرد (درخت کریسمس 8 متری با 1005 دستگاه گوشی هوشمند)

شیائومی به مناسبت فرار رسیدن سال نو میلادی با استفاده از گوشی جدید میان رده خود یعنی شیائومی می پلی توانست رکورد جدید را از خود در گینس به ثبت برساند. شیائومی قبل از ثبت چنین رکوردی نیز، دو بار توانسته است رکورد های جالبی را از خود در گینس به ثبت برساند و گویا این شرکت چینی علاقه زیادی در این زمینه از خود نشان می دهد و قصد دارد روند انجام این کار را برای سال های آینده ادامه دهد و چه چیزی بهتر از سال نو میلادی برای چنین رخدادی.

آخرین گوشی هوشمند کامل کننده پازل درخت کریسمس در دستان مدیر عامل شرکت شیائومی

درخت کریسمس 8 متری شیائومی

این بار نیز شیائومی برای ثبت رکورد جدید در گینس تصمیم گرفت تا با استفاده از گوشی هوشمند خود یعنی می پلی درخت کریسمس 8 متری را با استفاده از 1005 دستگاه از این گوشی هوشمند درست کند. رکوردی قبلی چنین اقدام مشابهی با 504 دستگاه گوشی هوشمند اتفاق افتاده بود و شیائومی توانست با این تعداد رکورد جهانی را به خود اختصاص دهد. و همانطور که در تصویر بالا می بینید آخرین گوشی هوشمندی که این پازل را تکمیل می کند در دستان مدیر عامل این شرکت لی جون می باشد.

آخرین گوشی هوشمند کامل کننده پازل درخت کریسمس در دستان مدیر عامل شرکت شیائومی

شیائومی توانست با استفاده از  1005 دستگاه گوشی هوشمند می پلی خود تصویر یک پارچه از درخت کریسمس به ارتفاع 8 متر را به وجود بیاورد که به گفته این شرکت چینی سخت ترین قسمت کار هماهنگ کردن تصاویر این گوشی های هوشمند برای دست یابی به یک تصویر یک پارچه بود. ای درخت کریسمس 8 کتری جالب در یکی از مراکز خرید چین قرار داده شده است و علاوه بر جلوه ظاهری زیبا اینترنت وایرلس قدرتمندی را نیز بصورت رایگان در اختیار خریداران این مرکز تجاری قرار می دهد.

درخت کریسمس 8 متری با 1005 دستگاه گوشی شیائومی می پلی

رکورد های قبلی

شیائومی قبل از این هم دو بار دیگر توانسته است در کتاب گینس رکورد خود را به ثبت برساند. اولین بار برای طراحی، یک طرح موزاییکی از لوگوی این شرکت برای دفتر فروش شیائومی در هندوستان که سقف این مرکز فروش برای قرار گیری این طرح موزاییکی غول پیکر همانطور که در تصویر می بینید در نظر گرفته شد. برای روشنایی این طرح جالب از 9690 لامپ استفاده شد که همین اتفاق باعث ثبت رکورد شیائومی در گینس شد.

طرح موزاییکی لوگو شیائومی در نظر گرفته شده برای مرکز خرید این شرکت در هند

رکورد بعدی این شرکت چینی که در گینس ثبت شده است به دلیل افتتاح فروشگاه 500 متری در هندوستان بود.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !