بنچمارک 3D Mark با فناوری Ray Tracing انویدیا در راه است

انویدیا با معرفی کارت های گرافیک جدید سری 2070 و 2080 خود از الگوریتم جدیدی موسوم به Ray Tracing رونمایی کرد که وظیفه اصلی آن ساخت تصاویر گرافیکی با پیروی از نور و پیکسل است تا در نهایت تصاویری با جزئیات بسیار بالا در اختیار کاربران قرار گیرد. به نظر می رسد که الگوریتم جدید انویدیا به شدت مورد پسند واقع شده و بنچمارک معروف 3D Mark در نسخه بعدی خود، گزینه فعالسازی Ray Tracing را در تست Time Spy قرار خواهد داد.

طبق اطلاعات منتشر شده، نسخه بعدی 3D Mark اواخر سپتامبر، همزمان با انتشار نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 در دسترس کاربران قرار می گیرد و الگوریتم ردیابی پرتو انویدیا در تست Time Spy پشتیبانی می شود. مایکروسافت اواخر سپتامبر به ارائه نسخه جدید سیستم عامل ویندوز 10 با نام رمز RedStone 5 می پردازد و در تاریخ 20 سپتامبر نیز انویدیا کارت های گرافیکی سری RTX 20 را به بازار عرضه می کند.

می توان گفت که 10 روز پایانی سپتامبر، روز های پر جنب و جوشی برای دوستداران مقایسه و بررسی محصولات سخت افزاری و به ویژه کارت گرافیک است تا با بهره گیری از امکانات سخت افزاری و نرم افزاری جدید، به ارزیابی قطعات بپردازند. البته زمان بندی عرضه نسخه جدید بنچمارک 3D Mark به احتمال فراوان سبب دو بخشی شدن تست های مربوط به کارت گرافیک های سری RTX 20 می شود، هر چند احتمال به تعویق افتادن انتشار نتایج نیز وجود دارد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

2 نظرات

حاشیه های عجیب انویدیا با بنچمارک جدید ۳D Mark و آپدیت بعدی آن فناوری .بنچیمو شهریور 6, 1397 - 6:02 ب.ظ
[…] به Ray Tracing منتشر کرده بود، اما در واکنش اخیر آنها، موضوع پشتیبانی از ردیابی پرتو در قالب تست Time Spy تکذیب […]
سیستم مورد نیاز بازی Shadow of the Tomb Raider با پشتیبانی از Ray Tracing .بنچیمو شهریور 13, 1397 - 9:30 ق.ظ
[…] سایه تامب رایدر از فناوری جدید انویدیا به نام Ray Tracing پشتیبانی می کند و به این صورت عنوان اولین بازی با […]
دیدگاه بگذارید