کمپین گیمینگ جذاب MSI برای گیمر ها (شما هم شرکت کنید)

با افزایش قیمت و همچنین عدم موجودی مناسب برخی از کالاهای قدرتمند و مورد نیاز گیمر ها از جمله کارت گرافیک و پاور در بازار های جهانی، روند رو به نزولی از میزان مشارکت گیمر های جدید مشاهده شد. به گونه ای که زنگ خطر برای از پا افتادن شاخه گیمرهای PC زمزمه شد، اما کمپین جدید MSI با همکاری برخی از برند های مطرح تولید کننده تجهیزات کامپیوترهای شخصی نشان می دهد که یک کامپیوتر شخصی قدرتمند، همچنان گزینه مناسبی برای اجرای بازی های جدید به شمار می روند.

کمپین جدید MSI با هشتگ GamersGoLive# با همکاری شرکای تجاری این برند تایوانی شامل AMD، CoolerMaster، Kingston و Seagate برای ترغیب گیمرها به انتشار لایو استریم از انجام بازی ها اختصاص دارد. هدف گیمر های حرفه ای از استریم گیم پلی برای نمایش توانایی و ترفند های خود در بازی های مختلف است و با اشتراک گذاری آنها، به جمع آوری فالوئر در شبکه های اجتماعی می پردازند.

به طور حتم برای شما هم پیش آمده که برای گذراندن یک مرحله خاص از یک بازی دچار سر درگمی شده و به راهنمایی نیاز داشته باشید. بهترین راه حل برای شما، تماشای گیم پلی یک گیمر حرفه ای با یک کامپیوتر شخصی قدرتمند است. لذت بازی در گیم پلی زیبا و جزئیات گرافیکی خیره کننده است که برای به دست آوردن گزینه دوم به یک PC با قطعات قدرتمند نیاز دارید. در کمپین جدید MSI، بهترین برند ها و قطعات مورد نیاز برای اجرای بازی ها به کاربران معرفی می شود تا در صورتی که به خریداری یک کامپیوتر جدید فکر می کنند از پیشنهادات جدید برای این منظور استفاده کنند.

پردازنده های نسل دوم AMD RYZEN 5 در کنار مادربرد های MSI مجهز به چیپ ست B450 یکی از بهترین گزینه ها با عملکرد و قیمت بسیار مناسب هستند که ترکیب این دو با ماژول های رم HyperX Fury DDR4 و حافظه های سالید HyperX یک ترکیب بی نظیر برای گیمر ها ایجاد می کند. منبع تغذیه و خنک کننده های مایع برند کولرمستر نیز پس از کسب موفقیت های متعدد در سطح جهان، به گزینه های مورد اعتمادی برای گیمرها بدل شدند و در کمپین GamersGoLive نیز در کنار قطعات MSI توصیه شدند.

برای شرکت در کمپین جدید MSI، ویدئوهای مربوط به گیم پلی خود را با هشتگ GamersGoLive# در شبکه های اجتماعی منتشر کنید تا در میان گیمر های مطرح جهان قرار بگیرید.

پست های مرتبط

محتوای SDR نمایشگر آیفون 16 پرو 20 درصد ارتقا خواهد داشت

اولین آیفون تاشوی اپل با استفاده از صفحه‌نمایش‌های سامسونگ ساخته می‌شود !

مایکروسافت از OpenAI برای عرضه موتور جست‌وجوی جدیدش حمایت کرد