بهترین میزان فروش گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 در بازار انگلستان

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10

بعد از معرفی گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10،یکی از مهمترین مسائلی که شاید بسیار برای مسئولین این شرکت کره ای نگران کننده بود، میزان فروش این گوشی های هوشمند در بازار جهانی بوده. پیش از این نیز اپل با رونمایی از پرچمدارن جدید آیفون ایکس اس مکس، آیفون ایکس اس و آیفون ایکس آر با توجه به قیمت بالای در نظر گرفته شده مخصوصا برای آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس، این شرکت امریکایی با کاهش فروش چشم گیری مواجه شد. اما سامسونگ گویا در بازار فروش انگلستان بسیار پرطرفدار می باشد.

رکورد فروش سامسونگ در بازار انگلستان

در روز اول پیش فروش گوشی های خانوده سامسونگ گلکسی اس 10، شاید بسیار نگران کننده بود زیرا میزان پیش فروش این گوشی های هوشمند در روز اول، به نسبت پرچمداران قبلی این شرکت بسیار کمتر بود. حال اما همه چیز تغییر کرده، طبق آماری که از پیش فروش این گوشی های هوشمند در بازار انگلستان به دستمان رسیده، سامسونگ توانست بهترین میزان پیش فروش پرچمداران خود را برای گوشی های هوشمند این خانواده داشته باشد.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

اما نکته بسیار جالب تنها میزان پیش فروش این گوشی های هوشمند نمی باشد. سامسونگ برای کنترل بازار فروش تصمیم گرفت، تا گلکسی اس 10E را با قیمت پایین ترین روانه بازار کند، با توجه به قیمت بسیار بالای گلکسی اس 10و گلکسی اس 10 پلاس، قطعا چنین ترفندی برای به تعادل رساندن میزان فروش بسیار درست و منطقی به نظر می رسد. اما قبلا هم شاهد چنین استراتژی برای جدیدترین پرچمداران اپل بوده ایم که این راهکار نتوانست مانع ضرر مالی  این شرکت شود، چنین راهکاری به سامسونگ نیز تا به الان کمک شایانی نکرده و شاید بپرسید چرا؟

با توجه به آمار منتشر شده از میزان فروش این گوشی های هوشمند در بازار انگلستان،  شاید توقع می رفت که بیشترین میزان فروش به گلکسی اس 10E با توجه به قیمت ارزانترش تعلق گیرد، اما در کمال تعجب از کل پیش فروش این گوشی های هوشمند، گلکسی اس 10 پلاس با 57 درصد کل فروش، بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد