به روزرسانی Gran Turismo 7 برای افزودن تویوتا GR010 و کامارو Rampage 1970

بهتر است بازی های سری Gran Turismo را در کنسول خود نصب نکنید زیرا تجربه بازی سری مختلف از این عنوان چنان شما را وابسته می کند که دیگر هیچ یک از عناوین مشابه برایتان جذاب نمی شود. بازی Gran Turismo 7 به عنوان آخرین نسخه از سری گرن توریسمو، راه تکامل خود را یافته و شما را محو تماشای مسابقات و فیزیک خودروها و خصوصاً ثبت تصاویر بسیار واقع گرایانه در معروف ترین پیشت های دنیا می کند. اکنون تیم گرت توریسمو در حال کار بروی یک بروزرسانی جذاب برای افزودن سه خودروی جدید است.

کازوموری یامائوچی به عنوان کارگردان این اثر، در پستی تصویر سه خودرو را برای به روزرسانی جدید منتشر کرد. با اینکه جزئیاتی از خودروهای جدیدی عنوان نشده و تصویر منتشر شده همچنان به سبک خاص یامائوچی است، اما فهمیدن نام خودروها خصوصاً برای ماشین بازها کار سختی نیست. یکی از این خودروها هایپرکار تویوتا GR010 است که برای مسابقات 24 ساعته لمانز ساخته شده است. این هایپرکار با موتور هیبریدی توان ارائه قدرت 939 اسب بخار را دارد و به گونه ای طراحی شده است که در مسابقات استقامت جهانی لمانز حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

خودروی دیگر اضافه شده به این بازی نسخه ای خاص از کامارو با نام GoPro Rampage 1970 است. این خودرو با بدنه ای از فیبرکربن و موتوری قدرتمند، توان 750 اسب بخاری را توسط یک جعبه دنده 5 سرعته به چرخ ها می رساند. با اینکه این نسخه خاص از کامارو قبلا هم در نسخه های قدیمی گرن توریسمو حضور داشت، اما وجود آن در Gran Turismo 7 با بهینه سازی های مختلف فیزیک و گیم پلی، تجربه ای متفاوت را ارائه می کند.

در تصویری که یامائوچی منتشر کرد، تصویر خودروی دیگری هم دیده می شود که متاسفانه فهمیدن مدل آن کمی سخت است اما GTPlanet معتقد است که با یک کوروت C3 روبرو هستیم تا جمع ماسل های جذاب را تکمیل کند.

پست های مرتبط

کنسول Nintendo Switch 2 از بازی‌های زیادی پشتیبانی خواهد کرد

بازی Prince of Persia: The Lost Crown احتمالاً برای مک، آیپد و آیفون پورت شود

کامپیوتکس 2024 : کنسول دستی ZONE شرکت ZOTAC در ماه سپتامبر سال 2024 عرضه می‌شود