بوگاتی برای ساخت و تحویل La Voiture Noire به مشتری، 2.5 سال زمان احتیاج دارد

در نمایشگاه ژنو 2019 بود که بوگاتی از تنها نمونه تولیدی La Voiture Noire رونمایی کد. مدلی که به یاد مدل اسطوره ای این شرکت یعنی بوگاتی Type 57 ساخته و طراحی شده است. اما سوال اینجا است که آیا کسی تا کنون داخل این هایپر کار یا آن را در حال حرکت دیده است؟

به گفته مدیر ارتباطات بوگاتی، نمونه ای که از La Voiture Noire داخل نمایشگاه ژنو 2019 به نمایش درآمد تنها یک کانسپ یا نمونه پیش تولیدی بود. این خودرو تنها بعد از تایید مشتری به صورت نمونه پیش تولید ساخته شده تا افرادی که به نمایشگاه می آیند این نمونه را در سایز 1:1 مشاهده کنند.

اگر در عکس های منتشر شده از این هایپرکار دقت کرده باشید، می دانید که نمونه مفهومی آن با پنجره های کاملا تیره به نمایش در آمد تا داخل آن دیده نشود. نمونه معرفی شده در نمایشگاه ژنو 2019، تنها بروی بدنه اش کار شده بود و فضای کابین هنوز طراحی و شکل نگرفته بود. به گفته این مدیر ارشد، فضای داخلی La Voiture Noire تنها به اندازه ای که راننده بتواند آن را هدایت کند مجهز شده بود.

این نمونه مفهومی با پیشرانه برقی و باتری های ضعیف به این نمایشگاه آورده شده بود تا کارکنان بوگاتی بتوانند به راحتی آن را جابجا کنند. اما نکته جالب این است که بوگاتی اعلام کرده برای اتمام ساخت و تحویل این مدل به 2.5 سال زمان احتیاج دارد. مدل تولیدی به پیشرانه مشترک با شیرون به دست مشتری می رسد. موتوری 16 سیلندر با حجم 8.0 لیتر و توان 1500 اسب بخار و گشتاور 1600 نیوتن متر.

حال می توانید ویدئویی کمتر دیده شده از نمونه از پیش تولیدی La Voiture Noire را مشاهده کنید.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟