تاریخ جدیدی از انتشار گوشی گلکسی S24 به همراه اطلاعات جدیدی از مدل Ultra این سری منتشر شد

سامسونگ تایید کرده است که نسل بعدی از گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 24 را در ژانویه سال 2024 عرضه خواهد کرد که این تاریخ زودتر از زمان پیش‌بینی شده بوده است. تاریخ انتشار برای 17 ژانویه در شهر سانفرانسیسکو در ایالات متحده آمریکا تعیین شده است.

عرضه اولیه گلکسی S24 تلاشی برای جبران عملکرد ضعیف بخش تراشه‌های نیم‌رسانای سامسونگ است. با این حال، ضرر بزرگ این شرکت با فروش خوب گوشی‌های هوشمند رده بالا، از جمله گلکسی S23 ،Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 کاهش یافت. طبق گزارش‌ها، این شرکت برنامه‌های خود را برای رویداد انتشار، نهایی کرده است و آماده‌سازی از قبل آغاز شده است.

استراتژی سامسونگ برای عرضه‌های اولیه به این صورت بوده است که سامسونگ هر سال گوشی‌های جدید سری گلکسی اس خود را عرضه می‌کند. در حالی که این شرکت معمولاً گوشی‌های جدید خود را در پایان فوریه عرضه می‌کند و ارسال آن‌ها را در اوایل ماه مارس آغاز می‌کند، گلکسی S23 را در اوایل فوریه 2023 عرضه کرد و ارسال آن را قبل از پایان ماه آغاز کرد. با سری گلکسی اس 24، سامسونگ این گوشی‌ها را حتی زودتر (اواسط ژانویه 2024) روانه بازار می‌کند و می‌تواند تا پایان همان ماه ارسال دستگاه‌ها را آغاز کند.

اطلاعاتی از تاریخ عرضه، قیمت و ویژگی‌های  Galaxy S24 Ultra هم منتشر شده است. انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا در اواخر ژانویه یا اوایل فوریه 2024 بر اساس اعلامیه‌های پرچمدار قبلی گلکسی معرفی شود. این گوشی احتمالاً مدت کوتاهی پس از معرفی، در اواخر فوریه یا اوایل مارس 2024 به فروش برسد. انتظار می‌رود قیمت گلکسی اس 24 اولترا از چیزی بین 1199 تا 1399 دلار شروع شود. شایعه شده است که این گوشی دارای چیپست جدید سریعتر، باتری بزرگتری با احتمال شارژ سریع‌تر و همچنین صفحه‌نمایش روشن‌تر و روان‌تر است.

همچنین شایعه شده است که گلکسی اس 24 اولترا از چیپست اسنپدراگون نسل سه کوالکام بهره می‌برد که یک پردازنده جدید قدرتمند هشت هسته‌ای دارد و در نتایج لو رفته از Geekbench نمرات فوق‌العاده امیدوارکننده‌ای را نشان داده است. انتظار می‌رود این گوشی دارای دوربین اصلی‌ای با ویژگی‌ها و مشخصات بهبود یافته باشد، اگرچه جزئیات خاصی هنوز در دسترس نیست. همچنین انتظار می‌رود که گلکسی اس 24 اولترا با گزینه‌های ذخیره‌سازی مختلف از جمله 128، 256 و 512 گیگابایت و با امکان افزایش حافظه عرضه شود.

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !