معرفی شخصیت جدیدی در بازی Tekken 8 به نام Victor Chevalier

Tekken 8، جدیدترین بازی در مجموعه بازی‌های مبارزه‌ای محبوب، یک شخصیت جدید به نام ویکتور شوالیه را معرفی کرد. ویکتور یک ابرجاسوس فرانسوی است که به همراه ابزارهای مرگبار به شکل تپانچه، شمشیر نورانی و چاقوی رزمی، استعدادی زیبا به بازی می‌آورد. تریلر رونمایی ویکتور نشان می‌دهد که وی از ترکیبی از نبردهای نزدیک و سلاح‌ها و همچنین نوعی فناوری تله‌پورت برای برتری بر مخالفانش استفاده می‌کند.

ویکتور شوالیه اولین شخصیت فرانسوی در سری Tekken است و یک افسانه زنده است که نیروهای Raven Force، تیمی از نینجاهای مامور مخفی را آموزش داد. دو تن از شناخته‌شده‌ترین عوامل این سازمان، ریون و استاد ریون هستند. نام مستعار ویکتور «خشونت تصفیه شده» است که با توجه به ظاهر زیبا و سبک مبارزه مرگبار او مناسب است. سبک مبارزه ویکتور ترکیبی از نبردهای نزدیک و همراه با سلاح است که او را به یک مبارز همه‌کاره تبدیل می‌کند. او از تپانچه برای حملات دوربرد، از خنجر برای ضربات سریع و مرگبار و از شمشیر لیزری برای حملات دورتر استفاده می‌کند. ویکتور همچنین توانایی تله‌پورت مشابه آنچه Noctis در Final Fantasy 14 در Tekken 7 داشت، دارد. محیط روبرو شدن با ویکتور در Tekken 8 یک قایق تفریحی مجلل است که از رودخانه سن در پاریس عبور می‌کند و برج ایفل در پس‌زمینه آن قرار دارد. این چالش جدید «جشن روی رود سن» نام دارد و مطمئناً یک پس‌زمینه منحصر به فرد و هیجان‌انگیز را برای نبردها فراهم می‌کند.

صداپیشگی ویکتور بر عهده بازیگر مشهور فرانسوی وینسنت کسل است که خودش هم یک پلیر قدیمی تکن است و برای صداپیشگی شخصیت جدید هیجان زده است. کسل در بسیاری از فیلم‌های فرانسوی و نقش‌های انگلیسی زبان مانند Ocean’s 12 بازی کرده است. او همچنین صداپیشگی دیگو را در دوبله فرانسوی مجموعه عصر یخبندان انجام داده است.

طرفداران مشتاقانه منتظر انتشار Tekken 8 هستند. جالب است بدانید که ویکتور دومین مبارز جدیدی است که این بازی معرفی کرده است. قبلاً هم کاراکتر کاملاً جدیدی به نام آزوسنا در EVO 2023 معرفی شده بود. افشای ویکتور شوالیه باعث ایجاد هیجان در بین طرفداران شده است، آنها مشتاقانه منتظر هستند سبک مبارزه منحصر به فرد او را امتحان کنند و تاریخچه او را بررسی کنند.

پست های مرتبط

کنسول‌های Xbox Series X/S قادر به حفظ 30 فریم در ثانیه برای بازی Hellblade II نیستند

Larian Studios از افتتاح دفتر جدیدی در لهستان خبر داد

نسل بعدی کنسول ایکس‌باکس احتمالاً در سال 2026 عرضه شود