تاریخ رسمی رونمایی گوشی های هوآوی پی 30 و پی 30 پرو

تاریخ رونمایی گوشی های هوآوی پی 30 و پی 30 پرو

در حال که همگان تصور می کردند پرچمداران جدید هوآوی در نمایشگاه MWC 2019 بصورت رسمی رونمایی خواهند شد، اما دومین شرکت قدرتمند عرصه گوشی های هوشمند کار خود را انجام و می دهد و زمان دیگری را برای رونمایی جدیدترین پرچمداران خود در نظر گرفته. هوآوی پی 30 و پی 30 پرو بصورت رسمی در تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398) در پاریس معرفی خواهند شد.

گوشی هوآوی پی 30 پرو

پرچمداری قدرتمند اماده برای رقابت

دیگر همگان از رقابت سنگین بین شرکت های سامسونگ و هوآوی مطلع هستند. هوآوی پیش از این اعلام کرد که بعد از گرفتن مقام دوم بازار فروش گوشی های هوشمند از شرکت قدرتمند اپل حال تصمیم به کسب مقام اول در این زمینه را دارد، برای تحقق این ممکن نیز، این شرکت چینی غول کره ای، سامسونگ را در پیش رو دارد.

حال گویا هوآوی ترجیح داده تا نمایشگاه معتبر کنگره جهانی موبایل بارسلونا را از دست دهد، و پرچمدارن خود را برای تاریخ 26 مارس (6 فروردین 1398)، در فرانسه آماده کند.

پیش از این نیز تصاویر و مشخصات فنی محدودی از این گوشی های هوشمند منتشر شده بود، اما نسل قبلی این گوشی های هوشمند یعنی پی 20 و پی 20 پرو از دوربین های سه گانه ای بهره می بردند، حال برای این پرچمداران جدید به احتمال زیاد با افزایش یک یا دو سنسور به نسبت نسل قبلی رو به رو خواهیم شد.

گوشی هوآوی پی 20 پرو

البته با توجه به تصاویری که تا به الان منتشر شده، تقریبا می توان با اطمینان گفت که گوشی هوآوی پی 30 پرو از دوربین های اصلی چهار گانه ای بهره خواهد برد. تنها باید منتظر بود تا پرچمداران جدید رونمایی شوند، و آنگاه است که بازار مقایسه های داغ این گوشی های هوشمند با گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 آغاز خواهد شد.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد