تاریخ رسمی رونمایی گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 مشخص شد

از اواخر سال میلادی قبل بود که شایعات درباره گوشی ها هوشمند سامسونگ گلکسی اس 10 شروع شد، آنقدر اطلاعات ازاین پرچمداران جدید منتشر شد که واقعا نشان داد سامسونگ قرار است این بار بهترین عملکرد خود را نشان دهد. پیش از این نیز اعلام شده بود که این گوشی های هوشمند قدرتمند در نیمه اول سال میلادی 2019 معرفی خواهند شد و حالا تاریخ دقیق از رونمایی این محصولات جدید با انتشار تیزر رسمی سامسونگ مشخص شده است.

سامسونگ گلکسی اس 10 پلاس

تاریخ رونمای سامسونگ گلکسی اس 10

قبلا نیز درمقاله های نوشته شده درباره گوشی های هوشمند این خانواده بسیاری از شایعه پراکنان تاریخی را برای رونمایی این محصولات جدید در نظر گرفته بودند و گویا درست حدس زده اند. حال همانطور که در تیزر رسمی منتشر شده که در تصویر زیر مشاهده می کنید سامسونگ 20 فوریه یعنی 1 اسفند را برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته است. مراسم اصلی رونمایی در سانفرانیسکو، امریکا برگزار می شود و شما می توانید پخش زنده این مراسم را از طریق وب سایت اصلی سامسونگ مشاهده کنید.

تیزر رسمی تاریخ رونمای سامونگ گلکسی اس 10

برای اطلاعات بیشتر از مشخصات فنی و اخبای که تا به امروز از گوشی های هوشمند سامسونگ گلسی اس 10 منتشر شده است می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید.

با توجه به اینکه پیش از این خبر رونمایی سه گوشی هوشمند برای خانواده گلکسی اس 10 در نظر گرفته شده بود هنوز مطمعن نیستیم که آیا چنین اتفاقی رخ خواهد داد یا خیر. با ما همراه باشید تا پوشش زنده این مراسم که قطعا یکی از مهترین مراسم سال 2019 می باشد را مشاهده کنید.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود