تاریخ رونمایی رسمی ردمی K20 به همراه مشخصات فنی تایید شده

ردمی K20

این روز های شیائومی سر و صدای زیادی به پا کرده و هنور نیامده بسیاری از پرچمداران قدرتمند حال و حاضر را تهدید کرده است. ردمی K20 که شیائومی آن را با نام قاتل پرچمداران معرفی کرده، این بار قرار است بسیاری از معادلات را جا به جا کند. این شرکت چینی تاریخ 28 می (7 خرداد) را برای رونمایی رسمی پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است.

مشخصات فنی تایید شده ردمی K20

پیش از این اطلاعات و شایعات بسیاری را از مشخصات فنی پیش بینی شده برای این گوشی هوشمند شنیده بودیم. اما حال با توجه به تعیین تاریخ رسمی رونمایی این پرچمدار، برخی مشخصات فنی در نظر گرفته شده، مورد تایید شیائومی قرار گرفته است.

یکی از اصلی ترین مشخصات فنی این گوشی که در پوستر های رسمی منتشر شده نیز شاهد بودیم، وعده استفاده از سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی IMX586 سونی می باشد. دوربین های اصلی سه گانه ای برای این گوشی پیش بینی شده است.

یکی دیگر از شگفتی های این پرچمدار، استفاده از پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 می باشد. شاید پیش خودتان بگویید، خوب این که شگفتی محسوب نمی شود، با توجه  به اینکه بسیاری از گوشی های هوشمند حال و حاضر از چنین پردازنده ای بهره مند شده اند. اما نکته جالب در مورد این پرچمدار امتیاز بنچمارکی که کسب کرده می باشد. در حال حاضر رکورد بالاترین امتیاز بنچمارک ثبت شده، به قاتل پرچمداران تعلق دارد.

از دیگر پیش بینی های احتمالی بسیار قوی، استفاده از طراحی دوربین سلفی برای از بین بردن ناچ از صفحه نمایش این گوشی هوشمند می باشد. با این تفاصیل با توجه به اخبار منتشر شده شاهد استفاده از یک صفحه نمایش آمولد با کیفیت، با مجهز شدن به سنسور حسگر اثر انگشت، برای این گوشی خواهیم بود.

به هر حال شیائومی بعد از موفقیت های چشم گیز خود در زمینه گوشی های هوشمند میان رده، این بار تصمیم گرفته تا وارد میدان رقابت با پرچمداران قدرتمند این عرصه شود. گویا با توجه به مشخصات فنی در نظر گرفته شده، دست پر هم وارد میدان شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد