تاریخ رونمایی رسمی لنوو Z6 پرو مشخص شد: شگفتی جدید با سنسور دوربین اصلی قدرتمند در راه است

لنوو Z6 پو

طبق اخبار منتشر شده لنوو Z6 پرو قرار است در ماه جاری بصورت رسمی رونمایی شود. اما حال با پست منتشر شده در شبکه اجتماعی چینی ویبو قرار است طی مراسم رسمی در تاریخ 23 آوریل (3 اردیبهشت) در پکن چین از این گوشی هوشمند پرده برداری شود. پیش از این شایعات زیادی از این محصول جدید را شنیده بودیم اما این بار با اطلاعاتی کامل تر تا حدی می دانیم که باید توقع چه گوشی هوشمند را به عنوان جدیدترین محصول لنوو از این شرکت داشته باشیم.

لنوو Z6 پرو شاید اولین گوشی هوشمند با دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی

یکی از مشخصات فنی که قطعا برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته خواهد شد، پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 خواهد بود. با توجه به اینکه این پردازنده قدرتمند توانایی پشتیبانی سنسور های دوربین تا 100 مگاپیکسل را دارد و البته به دلیل این که پیش بینی می شود که لنوو Z6 پرو نیز تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی خود بهره مند شود، تمام شک ها و البته شایعات منتشر شده نشان از مجهز شدن این گوشی هوشمند به سنسور دوربین اصلی 100 مگاپیکسلی را می دهد. تا به الان بیشترین میزان سنسور اصلی در نظر گرفته شده برای گوشی های هوشمند، حداکثر 48 مگاپیکسل بوده است.

اما در تصاوری منتشر شده از صفحه نمایش این گوشی، ما ناچ و یا حاشیه ای را مشاهده نمی کنیم. البته رنگ مشکی به همراه تصویر پس زمینه مشکی در نظر گرفته شده نیز می تواند یکی از دلایل مشخص نبودن ناچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند باشد. اما پیش از این شاهد رونمایی لنوو Z5 پرو جی تی بودیم که از دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ در صفحه نمایش استفاده کرده بود. بعید نیست که لنوو برای این محصول جذاب نیز از چنین طراحی استفاده کند.

اما طراحی قسمت پشت همانند گوشی های هوشمند سری قبلی این شرکت شیشه ای می باشد . باید گفت ترکیب رنگ قرمز و مشکی به هر چه بیشتر زیبا تر کردن این گوشی هوشمند کمک شایانی کرده. چنین ترکیب رنگی را در لنوو Z5 پرو جی تی نیز دیده بودیم البته شاید این تنها انعکاس نور باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد