تصاویر رسمی منتشر شده از هواوی آنر 20i با دوربین های اصلی سه گانه

هواوی آنر 20i

در حالی که سامسونگ در زمینه گوشی های هوشمند میان رده بخصوص گوشی های جدید سری A خود عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده، رقیب دیرینه این شرکت نیز دست روی دست نخواهد گذاشت و قرار است در تاریخ 17 آوریل (28 فروردین) از گوشی آنر 20i خود بصورت رسمی پرده برداری کند. حال نیز تصاویر رسمی از این گوشی هوشمند منتشر شده که اطلاعات جالبی از مشخصات فنی در نظر گرفته شده برای این محصول جدید هواوی را در اختیار ما قرار می دهد که در ادامه به آن ها می پردازیم.

هواوی آنر 20i

آنر 20i با دوربین های اصلی سه گانه و ناچ واتر دراپ صفحه نمایش

در تصاویر منتشر شده از این گوشی هوشمند شاهد استفاده از دوربین ها اصلی سه گانه می باشیم. برای دوربین سلفی قرار گرفته در ناچ واتردارپ زیبای صفحه نمایش این محصول جدید سنسور 32 مگاپیکسلی مناسبی در نظر گرفته شده است. با توجه به قرار دادن قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت پشت گوشی به احتمال زیاد شاهد استفاده از صفحه نمایش IPS LCD خواهیم بود.

با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند انتظار می رود که از پردازنده Kirin 710 برای آنر 20i استفاده شود. با توجه به تصاویر منتشر شده این گوشی هوشمند حداقل در سه رنگ متفاوت راهی بازار خواهد شد. احتمال استفاده از سنسور های 24 مگاپیکسلی، 8مگاپیکسلی عریض به همراه سنسور 2 مگاپیکسلی عمقی برای این گوشی هوشمند نیز می رود.

در حالی که مراسم رونمایی از گوشی های هوشمند میان رده سری A سامسونگ بزودی برگزار خواهد شد، رقابت جالبی بین این دو شرکت قدرتمند که رتبه های اول و دوم فروش گوشی های هوشمند جهانی را در اختیار دارند را شاهد خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد