تجدید دیدار با شیر شاه: اولین تریلر جذاب از لایو اکشن The Lion King منتشر شد

شیر شاه، یکی از خاطره انگیزترین انیمیشن های تمام دوران ها حساب میشود. انیمیشنی زیبا و پر معنا که سن و سال نمیشناسد و در هر رده سنی، طرفداران زیادی دارد. دیزنی بعد از 25 سال از زمان انتشار این انیمیشن، تصمیم به اکران نسخه لایواکشن The Lion King گرفته است. این را نمیتوان یک قسمت جدید از The Lion King معرفی کرد و فقط یک بازسازی از این انیمیشن محسوب میشود. هیچ تغییری در داستان شیر شاه صورت نگرفته و اسامی شخصیت ها نیز مشابه شیر شاه نوستالژیک است.

در لایو اکشن The Lion King که در ماه جولای در سینماها اکران میشود، James Earl Jones صداپیشه نقشه موفاسا است و Chiwetel Ejiofor به جای شخصیت اسکار، صحبت میکند. داخل تریلر هر دو شخصیت یاد شده، موفاسا و اسکار که به خاطر دارید این دو برادر یکدیگر بودند نمایش داده میشوند و شکل طراحی آنها در این لایو اکشن به واقع تحسین برانگیز و فوق العاده است.

البته شخصیت های دیگری را نیز در تریلر شاهد هستیم که همگی برایمان آشنا هستند. از جمله سیمبا که Donald Glover به جای آن صحبت میکند، Nala که بیانسه وظیفه صداپیشگی او را بر عهده دارد، Rafiki با صداپیشگی John Kani و شنزی، بانزای و اد سه کفتار منفور داخل شیر شاه نیز دیده میشوند. به نظر میرسد احیای حس نوستالژیک این فیلم هدف مهمی برای سازنده آن بوده و در برخی از جاها، با صحنه های نمادین، جان تازه ای به شیر شاه بخشیده شده است. مانند صحنه ای که سیمبا بروی صخره میرود و نعره میکشد.

نسخه بازسازی شده شیر شاه توسط Jeff Nathanson که قبلا بر روی فیلم های Catch Me If You Can و Pirates of Caribbean: Dead Men tell no Tales کار کرده نویسندگی شده است. Jon Faveau نیز کارگردانی این فیلم را بر عهده داشته که فیلم هایی مانند Iron Man و نسخه بازسازی شده Jungle Book را نیز در کارنامه هنری خود دارد. The Lion King در تاریخ 18 جولای 2019 اکران خواهد شد.

پست های مرتبط

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟

Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود