Jez Corden گزارش کرد که بازی‌های Halo و Forza به پلی‌استیشن می‌آیند

حدود سه ماه پیش، شایعات متعددی حاکی از آن بود که مایکروسافت در حال آماده‌سازی بسیاری از بازی‌های انحصاری ایکس‌باکس برای تبدیل شدن به بازی چندپلتفرمی است. از جمله این بازی‌ها می‌توان به Gears of War ،Starfield و Indiana Jones and the Great Circle اشاره کرد.

مدت کوتاهی پس از آن شایعات، مایکروسافت یک رویداد تجاری را پخش کرد که در آن مدیران ایکس‌باکس بیان کردند چند بازی به کنسول‌های پلی‌استیشن یا نینتندو سوییچ می‌روند. این بازی‌ها Hi-Fi Rush ،Pentiment ،Grounded و Sea of Thieves بودند. فیل اسپنسر این حرکت را یک آزمایش در نظر گرفت و گفت که این اتفاق به این معنی نیست که لزوماً بازی‌های بزرگ‌تر روی کنسول‌های دیگر ظاهر شوند.

اسپنسر گفت: «به نظر من نباید جلوی پورت بازی‌ها را به پلتفرم دیگر گرفت. ما روی این چهار بازی متمرکز شده‌ایم و از تجربه این اتفاق یاد می‌گیریم. البته من نمی‌خواهم این توقع نادرست را ایجاد کنم که این چهار بازی تنها اول ماجراست و پس از آن بازی‌های دیگر هم پورت می‌شوند. این برنامه امروز نیست.»

به جمله اخر اسپنسر توجه کنید. در آن زمان این برنامه نبود، با این حال، به وضوح مشخص است که مایکروسافت پذیرای این ایده بوده و اکنون اگر آزمایش کارآمد باشد تمایل بیشتری هم نشان خواهد داد. ما هنوز اطلاعات دقیق فروش را نمی‌دانیم، به جز اینکه بازی Sea of Thieves پیش از عرضه در پلی‌استیشن، در صدر جدول پیش‌خرید قرار گرفت.

اخیراً Jez Corden، خبرنگار مشهور ایکس‌باکس و Windows Central، یک بار دیگر در کانال Xbox Two Discord، همانطور که در فروم ResetEra گزارش شده، این موضوع را مطرح کرد. کوردن گفت که تمام بازی‌های شخص اول ایکس‌باکس، حتی عناوین پرچمدار مانند Halo و Forza، در نهایت به پلی‌استیشن خواهند آمد. کوردن سپس همین مسئله را به صورت علنی در توییتر مطرح کرد و در آنجا تکرار کرد که «همه چیز در حال رفتن به پلی‌استیشن و/یا سوییچ است.»

پست های مرتبط

Assassin’s Creed Shadows نام اصلی بازی Assassin’s Creed Red است : عرضه در 15 نوامبر سال 2024

اطلاعات جدیدی از بازی‌های پیش روی سری Call of Duty فاش شد

ایکس‌باکس احتمالاً ماه بعد نمایشی جدید از بازی Perfect Dark ارائه دهد