تاریخ رونمایی ویوو ایکس 27 به همراه مشخصات فنی

مدتی بود که خبری از محصولات جدید ویوو نبود، حال این شرکت چینی موفق، تصمیم به رونمایی گوشی جدید خود در در روزهای پایانی امسال گرفته. ویوو ایکس 27 به عنوان گوشی هوشمند جدید این شرکت با توجه به بنر رسمی منتشر شده، در تاریخ 19 مارس (29 اسفند) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. با هم به یک سری از  مشخصات فنی منتشر شده از این گوشی هوشمند می پردازیم.

دوربین سلفی پاپ آپ این بار برای ویوی ایکس 27

در حالی که اکثر شرکت های عرصه گوشی های هوشمند با استفاده از راهکار های مختلف، قصد کاهش ناچ صفحه نمایش را دارند، یکی از راه های مناسب و البته بسیار زیبا، استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ می باشد. ویوو ایکس 27 نیز از چنین فناوری برای حذف ناچ از صفحه نمایش استفاده کرده است.

بنر رسمی تاریخ در نظر گرفته شده برای رونمایی گوشی ویوو ایکس 27

علاوه بر طراحی زیبای در نظر گرفته شده برای صفحه نمایش این گوشی هوشمند، ویوو ایکس 27 از سنسور های دوربین اصلی و سلفی قدرتمندی نیز بهره برده است. دوربین اصلی سه گانه با سنسور قدرتمند 48 مگاپیکسلی به همراه دو سنسور 13 و 5 مگاپیکسلی و سنسور 16 مگاپیکسلی برای دوبین سلفی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

با توجه به بهره بردن از صفحه نمایش آمولد 6.39 اینچی با روزولوشن فول اچ دی پلاس، باعث شده، تا به احتمال زیاد این گوشی هوشمند از قابلیت سنسور حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش خود بهره مند شود. باتری 3920 میلی آمپری با پردازنده اسنپدراگون 710 از دیگر مشخصات مناسب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !