سانگ یانگ کوراندو با نسخه برقی به میدان می آید

نمایشگاه ژنو 2019 در کنار تمام سوپر اسپرت ها و هایپرکارهای عجیب، میزبان مهمان های کاربردی و جذاب است. سانگ یانگ کره جنوبی در این نمایشگاه با نسل چهارم کوراندو خودرویی دوست داشتنی و کاربردی را به همگان معرفی کرد.

کوراندو در نسل چهارم خودرویی کامل تر و بزرگتر، با ظاهری اسپرت روانه بازار می شود. خودرویی که این با افزایش طول در بخش محورها روبرو شده تا سرنشین ها با آرامش و راحتی بیشتری با این خودرو سفر کنند. پیشبینی می شود این نسل با استقبال بسیاری در اروپا روبرو شود.

در بخش طراحی بیرونی کوراندو با خطوط برجسته و هماهنگی کاملی روبرو هستیم اما در بخش داخلی تا حدی این شرکت کره ای محافظه کارانه پیش رفته است. البته سانگ یانگ قول این را داده است که داخل نسل چهارم کوراندو از بهترین مواد شکل گرفته است.

سانگ یانگ کوراندو این بار با دو پیشرانه به بازارها راه می یابد. اولین موتور، موتوری است 4 سیلندر با حجم 1.5 لیتر که با استفاده از توربوشارژر می تواند قدرت 163 اسب بخار را در دور موتور 5500 دور در دقیقه و گشتاور 280 نیوتن متر را در دور موتور 1500 تا 4500 دور در دقیقه تولید کند. گزینه دیگر موتور 4 سیلندر توربودیزل است که توانایی تولید 136 اسب بخار قدرت و گشتاور 324 نیوتن متر را در دور موتور 1500 دور در دقیقه دارا است.

هر دو موتور به همراه جعبه دنده دستی 6 سرعته یا جعبه دنده 6 سرعته خودکار قابل سفارش هستند. اما نکته جالب در این نمایشگاه این بود که در نمایش اطلاعات نسل چهارم کوراندو نسخه ای تمام الکتریکی دیده شده است. در مورد این خودروی برقی اطلاعاتی در دست نیست اما احتمال می رود در اواسط سال 2019 کوراندوی برقی معرفی شود.

با وجود 7 کیسه هوا به صورت استاندارد، سیستم ترمز اضطراری، هشدار در حال حرکت خودرو و هشدار فاصله با خودروهای اطراف و روبرو، نسل چهارم کوراندو را به یکی از ایمن ترین خودروها در این سگمنت تبدیل کرده است.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر