معرفی پینین فارینا باتیستا خودروی برقی با قدرت 1874 اسب بخار

پینین فارینا یکی از مشهور ترین شرکت ها در زمینه طراحی خودرو است که نزدیک به 90 سال سابقه درخشانی را در کارنامه خود ثبت کرده است. خودروساز و طراح ایتالیایی که این بار با هایپرکار برقی باتیستا پا به نمایشگاه ژنو 2019 گذاشته است تا کمی معادلات قدرت را برهم زند.

شرکتی که بارها برای خودروسازان معتبر قلم زده و محصولات جذابی را چه در نمای بیرونی و چه در نمای داخلی طراحی کرده است. این بار پنین فارینا با خودروی باتیستا به نمایشگاه ژنو 2019 آمده است. خودرویی که با استفاده از موتورهای برقی در هر چرخ می تواند قدرت خیره کننده 1874 اسب بخار و گشتاور 2300 نیوتن متر را تولید کند.

پینین فارینا ادعا می کند باتیستا می تواند به حداکثر سرعت 218 مایل یا 350 کیلومتر در ساعت دست یابد. به گفته این شرکت هایپرکار برقی باتیستا می تواند در کمتر از 2 ثانیه سرعتش را به 100 کیلومتر در ساعت برساند و برای رسیدن به سرعت 300 کیلومتر در ساعت تنها به 12 ثانیه زمان احتیاج دارد.

این قدرت بالا و عملکرد عالی در حالی صورت می گیرد که در زمان پر بودن باتری های 120 کیلووات ساعت، باتیستا می تواند مسافتی معادل 450 کیلومتر را طی کند. طراحی خیره کننده بیرون خودرو به داخل هم کشیده شده است. استفاده از 3 نمایشگر و ترکیبی از تضاد رنگ های استفاده شده در داخل خودرو به جذابیت این بخش افزوده است. اطلاعات ضروری مانند سرعت خودرو به عهده نمایشگر وسط است و اطلاعاتی مانند وضعیت خودرو و عملکرد آن به همراه سیستم ناوربری به عهده دو نمایشگر دیگر است.

پینین فارینا باتیستا را با رنگ های خاکستری، آبی و سفید را راهی بازار می کند تا دست خریداران را برای انتخاب رنگ مورد علاقه خود تا حدی بسته نگه دارد. به گفته این شرکت ایتالیایی، باتیستا تنها برای 150 نفر در 5 قاره ساخته و تولید آن از سال 2020 آغاز می شود.

پست های مرتبط

تسلا مدل Y در بین 10 خودروی برقی برتر سال 2023 نیست !

اسکوتر محبوب یاماها آیروکس 155 مدل 2023 به کنترل کشش مجهز می شود !

دوچرخه برقی BUXUS Eva به سبک موتور سیکلت با برد 103 کیلومتر