تایید استفاده از باتری 4000 میلی آمپری برای قاتل پرچمداران ردمی K20

ردمی K20

ردمی K20 به عنوان جدیدترین پرچمدار گوشی های هوشمند سری ردمی شیائومی بزودی رونمایی خواهد شد. در حالی که تا به امروز شایعات بسیاری از این گوشی هوشمند منتشر شده و گویا قابلیت های بسیار قدرتمندی برای این پرچمدار در نظر گرفته خواهد شد. در جدیترین خبر منتشر شده، استفاده از باتری 4000 میلی آمپری برای این گوشی هوشمند قطعی شده است.

مشخصات فنی ردمی K20

همانطور که پیش از این شاهد بودیم، تاریخ 28 می (7 خرداد) برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده. اما تا به الان تنها مشخصات فنی معدودی از این محصول مورد تایید قرار گرفته است.

از جمله مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده، می توان به پردازنده 7 نانومتری اسنپدراگون 855 ایت گوشی اشاره کرد که در آخرین بنچمارک گرفته شده توسط ANTUTU ، این پرچمدار جدید شیائومی توانست بالاترین امتیاز ممکن در میان گوشی های هوشمند اندرویدی را به خود اختصاص دهد.

تایید باتری 4000 میلی آمپری برای ردمی K20

اما از دیگر نکات حائز اهمیت، سنسور 48 مگاپیکسلی اصلی قدرتمند در نظر گرفته شده می باشد که استفاده از این سنسور برای دوربین های اصلی سه گانه این گوشی هوشمند تایید شده است.

امروز هم که مشخص شد باتری 4000 میلی آمپری برای قاتل پرچمداران در نظر گرفته شده. با توجه به پردازنده 7 نانومتری استفاده شده که باعث کاهش چشم گیر مصرف انرژی می شود، پیش بینی می شود باتری این گوشی هوشمند عملکرد خوب و قابل قبولی را از خود نشان دهد.

به هر حال بعد از وان پلاس 7 پرو که دست پر برای رقابت با پرچمداران پا به مبدان گذاشت، این بار باید شاهد عرض اندام محصول جدید و قدرتمند ردمی باشیم تا ببینیم چه عملکردی را از خود نشان خواهد داد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود