تاریخ رونمایی ویوو Z5x به همراه برخی مشخصات فنی

ویوو Z5x

ویوو Z5x به عنوان اولین گوشی هوشمند این شرکت که به صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی o مجهز می باشد، در تاریخ 24 می (3 خرداد) بصورت رسمی رونمایی خواهد شد. ویوو با انتشار پوستر رسمی، این تاریخ را برای رونمایی رسمی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است.

طرح پیش بینی شده به همراه مشخصات فنی

پیش از این با انتشار تصویر لایو این گوشی هوشمند، مطمئ شدیم که ویوو برای اولین بار قرار است از ناچ اینفینیتی o برای این محصول خود استفاده کند. با داستان این اتفاق پیش بینی های بسیاری برای نوع صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند داشتیم. اما باید گفت که اتفاق خاصی رخ نخواهد داد و این محصول نیز مجبور است از صفحه نمایش IPS بهره ببرد.

پوستر رسمی از تاریخ رونمایی ویوو Z5x

زیرا همانطور که می دانید استفاده از صفحات نمایش اولد با ناچ اینفینیتی o در اختیار سامسونگ می باشد و شرکت دیگری حق استفاده از چنین صفحات نمایشی را نخواهد داشت. با توجه به استفاده از صفحه نمایش IPS، ویوو از محل مرسوم همیشگی برای سنسور حسگر اثر انگشت استفاده کرده و قیمت پشتی برای قرار گرفتن این قابلیت کارآمد در نظر گرفته شده است.

تقریبا مطمئن شده ایم که دوربین های اصلی سه گانه ای برای این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار خواهد گرفت. البته تصاویر منتشر شده از طرح پیش بینی شده در هرچه درک بیشتر این محصول جدید کمک شایانی کرده. همانطور که در تصویر می بینید ناچ زیبای اینفینیتی o بدون هیچ گونه حاشیه ای تنها از یک حفره گوشه بالایی سمت چپ برای قرار گرفتن دوربین سلفی استفاده کرده است.

در قسمت پشتی هم نیز طراحی خوبی در نظر گرفته شده و دوربین های اصلی سه گانه مشاهده شده نوید یک گوشی هوشمند با سنسور های قدرتمند را می دهد. قیمت دقیقی برای این محصول مشخص نشده اما با توجه به قابلیت های پیش بینی شده، به احتمال زیاد شاهد یک گوشی هوشمند میان رده نخواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

گوشی گلکسی زد فلیپ 6 ارتقای خوبی را در بخش دوربین تجربه خواهد کرد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !