اولین تریلر رسمی از فصل سوم سریال زیبای Westworld منتشر شد

شبکه HBO دو شب پیش با پخش آخرین قسمت از سریال گیم آف ترونز، به یکی از برترین سریال های تلویزیون پایان داد تا یکی از سرگرمی های چندین ساله میلیون ها طرفدار آن به پایان برسد. درست در شب پخش قسمت آخر GOT، این شبکه اقدام به پخش اولین تریلر از فصل سوم سریال Westworld کرده است.

سریالی در ژانر درام، رازآلود و علمی تخیلی که اولین فصل آن در سال 2016 پخش شد و سر و صدای زیادی به پا کرد. فصل دوم این سریال، دو سال بعد و در سال 2018 پخش شد که به عقیده اکثر بینندگان آن، جذابیت فصل اول را نداشت اما به اندازه کافی خوب بود که HBO پخش فصل سوم آن را تمدید کند. حال پس از مدت ها بی خبری از Westworld ، میتوانیم نگاهی به تریلر رسمی فصل سوم آن بیاندازیم.

آرون پائول که اهالی فیلم و سریال او را به عنوان نقش آفرینی زیبایش در سریال بریکینگ بد میشناسند، بازیگر تائید شده فصل سوم است که داخل تریلر نیز تمرکز اصلی بر روی این شخصیت است. رازآلود بودن این سریال در داخل همین تریلر نسبتا کوتاه نیز کاملا مشخص است و نمیتوان نقش آرون پاول در فصل سوم را کاملا پیش بینی کرد. “گاهی اوقات همه چیز در دنیا خوب به نظر میرسه، انگار که لایه ای رنگ روی اون پاشیده باشه…” این دیالوگ مبهم آرون داخل تریلر است که باعث میشود مطمئن نباشیم که نقش آرون پائول، از دنیای واقعی است یا یکی از آدم های ساخته شده توسط انسان های دیگر است.

اما چیزی که با توجه به پایان فصل دوم انتظار میرود این است که در فصل سوم، شاهد حضور انسان های دنیای غرب در دنیای حقیقی باشیم که این انتظار کشیدن برای پخش فصل سوم را سخت میکند. با این حال زمان قابل توجهی باید برای فصل سوم Westworld باقی بمانیم چرا که این سریال در زمانی از سال 2020 پخش خواهد شد.

پست های مرتبط

نسخه Early Access بازی Grey Zone Warfare امروز در استیم منتشر می‌شود

کنسول نینتندو سوییچ 2 از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند

کنسول نینتندو سوییچ 2 با بازی‌های نسل قبلی سازگاری کامل دارد