تبلت جدید مایکروسافت Surface Go

Surface Go ارزانتر ولی کمی ضعیف تر و همچنان شما نیاز دارید که صفحه کلید جداگانه برای آن تهیه کنید.

محصول جدید شرکت مایکروسافت این بار ارزانتر از سری قبل خود Surface 3 معرفی شده است. این تبلت جدید تقریبا بیشتر از نیمی از نیاز هایی که شما از یک کامپیوتر شخصی انتظار دارید را برآورده می کند.

قیمت پایین این محصول و قابلیت هایی که همواره مایکروسافت با توجه به نیاز های کاربران بهترین و به صرفه ترین امکانات را ارائه می دهد قیمت 399 دلاری بسیار قیمتی منصفانه و شاید می شود گفت عالی برای این تبلت باشد. ( هرچند با وضع دلار کنونی شاید بهتر است بگوییم قیمت این محصول خوب بوده است )

Surface Go با صفحه 10 اینچی با رزولیشن 1200*1800 پیکسلی کوچکتر از سری سورفیس 3 پرو می باشد و تقریبا حس استفاده از آیپد را به شما می دهد.

همچنین دارای یک پردازشگر پنتیوم گلد 4415Y اینتل با رم 4 و 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی eMMC و حافظه 128 گیگابایتی SSD می باشد و حس استفاده یک لپ تاپ را بیشتر به شما القا می کند.

مشخصات کلیدی:

Intel Pentium Gold Processor 4415Y CPU

10-inch, 1,800×1,200 display

4GB or 8GB RAM

64GB eMMC storage, or 128GB/256GB SSD storage

5MP Windows Hello face sign-in camera
8MP rear-facing autofocus camera

USB-C, microSD card and headphone inputs
Windows 10 S, Home or Pro

سری معمولی قبلی این شرکت یعنی Surface 3 با صفحه 10 اینچی که در سال 2015 با پردازشگر اینتل اتم روانه بازار شده بود عقیده شخصی خودم بود تبلتی برای برآورده کردن خواسته های کاربران نیاز به پردازشگری قوی دارد ولی در خصوص Surface Go هنوز بسیار زود از که قضاوتی راجع به عملکرد پردازشگر جدید استفاده شده شود.

در نگاه اول اولین چیزی که به چشم می آید باریک تر شدن در طراحی جدید Surface Go  که به طبع وزن پایین تری هم خواهد داشت. وزن این محصول جدید و زیبا کمی بیشتر از 520 گرم است که برای تبلتی با صفحه 10 اینچی بسیار وزن مناسبی است. اتفاق جدید استفاده از یو اس بی پورت سی( Usb-c ) می باشد که قدمی رو به جلو برای مایکروسافت بوده. Surface Go با دوربین پشت8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 5 مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص چهره مجهز از تکنولوژی Hello Face مایکروسافت بهره می برد.

خبر ناخوشایند این است که هنوز هم مایکروسافت صفحه کلید و لوازم جانبی هم چون موس و قلم مخصوص را به صورت جداگانه به فروش می رساند و در قیمت تمام شده این محصول دوباره مانند نسل قبلی خبری از همراه بودن این محصولات جانبی نیست. صفحه کلید های مایکروسافت به شخصه طرحی زیبای آن را میپسندم ،با قیمت 99 دلار در رنگ های سیاه و سفید و 129 دلار برای نسخه های رنگی به فروش می رسد که این قیمت 30 دلار ارزانتر از صفحه کلید سورفیس  پرو می باشد.

همانند سرفیس 3 پرو این بار هم قلم مخصوص نیز به صورت جداگانه باید خریداری شود با قیمت 99 دلار که تغییری در قیمت نسبت به سری قبل احساس نمی شود. این بار موس هایی در رنگ بند های مختلف و طراحی های قابل قبولی با قیمت 35 دلار روانه بازار می شود. شاید با توجه به قیمت های لوازم جانبی این محصول با افزایش قیمتی بیشتر از 50 درصد مواجه شوید ولی به احتمال زیاد به دلیل درخواست های کم در ابتدا قیمت های این لوازم های جانبی نیز کاهش خواهد یافت.

در پایان این محصول جدید شاید نیازهای شما را که از یک کامپیوتر شخصی توقع دارید برآورده نکند ولی همیشه مایکروسافت در ارئه محصولات جدید خود دقت ویژه ای به نیاز کاربران داشته است. بیشترین نیاز روزمره کاربران امروزی اینترنت و وب گردی می باشد که میتوان به وضوح دید که Surface Go این نیاز شما را به خوبی برطرف خواهد کرد.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

1 دیدگاه

اولین وب کم های ۴K مایکروسافت برای ایکس باکس وان – بازی و سرگرمی دی 4, 1397 - 12:01 ب.ظ
[…] چهره فقط برای خانواده سرفیس مانند لپ‌تاپ سرفیس و تبلت سرفیس استفاده کرده اند و برای اولین بار است که مایکروسافت […]
دیدگاه بگذارید