تبلت سامسونگ گلکسی بوک 2 رقیب جدید مایکروسافت سرفیس پرو رسما معرفی شد

امروز سامسونگ تبلت جدید خود، گلکسی بوک 2 را به صورت رسمی معرفی کرد. این تبلت جدید جانشین محصول قبلی یعنی گلکسی بوک خواهد بود و قطعا برای رقابت با مایکروسافت سرفیس پرو پا به میدان گذاشته است.

سامسونگ برای این تبلت جدید همانند گلکسی نوت 9 از پردازنده اسنپدراگون 845 بهره می برد. صفحه نمایش 12 اینچی با رزولوشن 2160×1440 پیکسلی سوپر آمولد تاچ اسکرین برای این محصول جدید در نظر گرفته شده است، برای تبلتی با اندازه 12 اینچی کیفیت بسیار مناسبی را ارائه می دهد. رم 4 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی با قابلیت افزایش توسط میکرو اس دی و مودم X20 با پشتیبانی از  Cat.18 LTE 5CA  از جمله مشخصات دیگر گلکسی بوک 2 می باشد. سیستم عامل ویندوز 10 نیز به عنوان سیستم عامل پایه در نظر گرفته شده است.

تبلت جدید شرکت سامسونگ برای دوربین هم یک سنسور 8 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 5 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی در نظر گرفته است که طبیعتا تبلت ها تمرکز کمتری را معطوف دوربین می کنند. بلندگوهای AKG شرکت Dolby Atmos و دو پورت USB Type-C، جک هدفون 3.5 میلی متری، عمر باتری 20 ساعته با یک بار شارژ مجهز شده به فناوری شارژ سریع تطبیقی، از دیگر مشخصاتی می باشد که می توان به آن ها اشاره کرد. سامسونگ همانند مدل قبلی این محصول از S Pen نیز استفاده کرده است.

از ماه نوامبر پیش فروش این محصول در AT&T  و فروشگاه مایکروسافت و سامسونگ به صورت آنلاین آغاز خواهد شد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !