تبلت OnePlus Pad اولین تجربه کمپانی چینی با مشخصات شگفت انگیز

تبلت OnePlus Pad اولین تجربه کمپانی چینی با مشخصات شگفت انگیز

کمپانی چینی با رونمایی از تبلت OnePlus Pad به عنوان اولین تجربه خود به همراه مشخصات فنی شگفت انگیز، نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. این محصول که دارای صفحه نمایش 11.61 اینچی است، از تراشه قدرتمند Dimensity 9000 ساخت مدیاتک بهره می برد.

تراشه یا سیستم روی یک چیپ دایمنسیتی 9000 دارای 8 هسته پردازشی به همراه واحد گرافیکی Arm Mali-G710 بوده و بر پایه لیتوگرافی 4 نانومتری تولید شده است. در بخش مشخصات فنی، یک کانفیگ برای تبلت OnePlus Pad تعریف شده که شامل 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 می شود.

 

صفحه نمایش IPS با ابعاد 11.61 اینچی تبلت وان پلاس دارای وضوح تصویر 2000×2800 پیکسل بوده و نرخ تازه سازی 144 هرتز را ارائه می دهد. نسبت تصویر این محصول 7 به 5 بوده و تاکنون در هیچ تبلت دیگری از این نسبت تصویر استفاده نشده است. به طور معمول تبلت های موجود در بازار از نسبت تصویر 3 به 2 یا 4 به 3 پشتیبانی می کنند.

حداکثر روشنایی صفحه نمایش برابر با 500 نیت بوده و کنتراست آن نیز 1400 به 1 توسط شرکت سازنده اعلام شده است. بر اساس ادعای وان پلاس، صفحه نمایش تبلت OnePlus Pad به صورت دقیق 88.14 درصد از سطح بدنه را در بر گرفته است. سنسور دوربین اصلی از نوع 13 مگاپیکسلی بوده و قابلیت فیلم برداری با کیفیت 4K را دارد. دوربین سلفی نیز از نوع 8 مگاپیکسلی با قابلیت فیلم برداری با کیفیت 1080 پیکسل یا Full HD است.

 

باتری به کار رفته توسط وان پلاس دارای توان 9510 وات است که طول عمر حدود 14.5 ساعت را فراهم می سازد. با وجود ظرفیت بالای باتری، اما به لطف بهره گیری از شارژر قدرتمند 67 واتی SuperVOOC می توانید باتری را در مدت 80 دقیقه به شارژ کامل برسانید. شاسی و بدنه تبلت OnePlus Pad از آلومینیوم با کیفیت تشکیل شده و رنگ بندی متنوعی برای آن در نظر گرفته شده است. کاربران علاقمند به تبلت وان پلاس می توانند صفحه کلید مغناطیسی و قلم مخصوص آن را به صورت مجزا خریداری کنند.

در حال حاضر اطلاعات در خصوص زمان عرضه رسمی، نسخه سیستم عامل و قیمت این محصول منتشر نشده است. در صورت انتخاب قیمت مناسب، تبلت وان پلاس با استقبال قابل توجهی مواجه خواهد شد. هر چند در حال حاضر تب و تاب خریداری تبلت به دلیل امکانات فنی مشابه با یکدیگر فروکش کرده، اما OnePlus Pad می تواند این رویه را تغییر دهد.

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد