تصاویر کارت گرافیک پاورکالر RX 7900 XTX Liquid Devil

تصاویر کارت گرافیک پاورکالر RX 7900 XTX Liquid Devil

اولین تصاویر از کارت گرافیک پاورکالر RX 7900 XTX Liquid Devil به عنوان یکی از قدرتمندترین و شگفت انگیز ترین محصولات کمپانی سازنده منتشر شد. این کارت گرافیک به تازگی در دسترس وب سایت Overclocking.com قرار گرفته و طراحی بی نظیر پاورکالر را به بهترین شکل ممکن در معرض دید کاربران قرار داده است.

طراحی و ساخت خنک کننده کارت گرافیک پاورکالر RX 7900 XTX Liquid Devil به صورت اشتراکی توسط EK و PowerColor صورت گرفته و باید نمره قبولی را به این دو شرکت اعطا کرد. واتر بلاک خنک کننده مایع با بهره گیری از مس خالص و روکش نیکل تولید شده و فناوری انحصاری Quantum Vector نیز عملکرد آن را دو چندان کرده است.

در سطح بالای واتر بلاک می توانید ساختار یکپارچه اکریلیک شفاف را مشاهده کنید که جریان مایع خنک کننده را در معرض دید کاربران قرار می دهد. از سوی دیگر، شفاف بودن سطح بالای خنک کننده به انعکاس بهتر و جذاب تر نور پردازی ARGB کمک شایان توجهی می کند. سینی پشتی فلزی که در کارت گرافیک پاورکالر RX 7900 XTX Liquid Devil تعبیه شده، دارای نور پردازی ARGB بوده و در مجموع نمای ظاهری بسیار جذابی را ایجاد کرده است.

سوییچ بایوس به کاربران حرفه ای اجازه می دهد تا بین OC BIOS و بایوس استاندارد یک گزینه را در لحظه انتخاب کنند. با توجه به توان مصرفی 900 وات که پشت جعبه درج شده، برای تامین توان مورد نیاز کارت گرافیک جدید پاورکالر باید از یک منبع تغذیه دارای 3 کانکتور 8 پین استفاده کنید. وجود 96 هسته پردازشی AMD RDNA 3.0 که ترکیبی از هسته های هوش مصنوعی و هسته های Ray Tracing است، قدرت پردازشی قابل توجهی را در دسترس قرار می دهد.

فناوری AMD Infinity Cache با وجود 96 مگابایت حافظه اختصاصی، می تواند قدرت بسیار مناسبی را برای پردازش سریعتر ارائه دهد. نکته جالب توجه در این محصول، وجود فشار سنج درون بسته بندی به منظور تست میزان فشار مایع و بررسی احتمال نشت کولانت است. با استفاده از این ابزار می توانید به سرعت از نشتی مایع (حتی به میزان ناچیز) مطلع شوید یا در جریان خرابی واتر بلاک یا پمپ خنک کننده مایع قرار بگیرید.

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود