تریلر فصل سوم مستند گرند تور / Grand Tour و زمان پخش آن

مگر می شود کسی عاشق خودرو باشد و از مستندهای خودرویی که توسط جرمی کلارکسون، هاموند و جیمز می اجرا می شود چیزی نداند. این سه مجری با خروج از شبکه بریتانیایی، به شبکه آمازون پیوستند تا با مستند گرند تور، دوباره به پر بیننده ترین برنامه تلویزیونی جهان تبدیل شوند. پس از فصل یک و فصل دو، اینک باید منتظر فصل سوم مستند گرند تور باشیم.

فصل سوم مستند گرند تور از 18 ژانویه در شبکه آمازون پخش می شود اما قبل از شروع پخش این مستند هیجان انگیز، این شبکه تریلر این فصل را منتشر کرده است. در این فصل آنطور که به نظر می رسد، کلارکسون، هاموند و می با وسایل نقلیه متفاوت در حال سفر به دور دنیا هستند.

هیجان بیشتر

طبق معمول همیشه این مستند با هیجان بالایی که دارد آدرنالین خون بیننده را به بالاترین سطح خود می رساند. در اول تریلر هم می توان این هیجان را مشاهده کرد به طوری که در شروع تریلر ریچاترد هاموند با یک وانت قدیمی شورولت بروی یک پل باریک بروی رودخانه که هیچ ثباتی هم ندارد حرکت می کند. دلهره زمانی به وجود می آید که این خودرو با پهنایی که دارد مناسب حرکت بروی این پل نیست اما اوج هیجان زمانی است که موتور خودرو در وسط پل خاموش می شود و این تازه شروع ماجرا است.

در این تریلر همچنین 3 ماسل جذاب دوج چارجر SRT دیمون، کامارو هنسی Exorcist و فورد موستانگ RTR در اطراف کارخانه ای واقع در دیتروت دیده می شود که هیجان این تریلر را بالا برده است. در ادامه تریلر این سه مجری در جاده های اسکاتلند به سراغ سه خودروی قدیمی رفته اند تا یادی کنند از دوران اوج خود در مستند Top Gear.

همه خودرو دوستان مشتاقانه منتظر فصل سوم مستند گرند تور هستند و البته امیدواریم این مستند جذاب با توجه به زمزمه های شنیده شده در مورد عدم قرارداد جدید میان این سه مجری و شبکه آمازون، همچنان پخش شود. با ما همراه باشید با تماشای تریلر فصل سوم مستند گرند تور.

پست های مرتبط

بررسی ماشین اصلاح VGR V-001 / خفن، جذاب و کابردی

جعبه گشایی و نصب یک صندلی گیمینگ جذاب، راحت و خفن / RAIDMAX DK729

سریعترین پردازنده با بیشترین دردسر i9-14900KS