مشخصات فنی و تصاویر منتشر شده از سونی اکسپریا XZ4

سونی اکسپریا XZ4

با آمدن نسخه بتا اندروید پای و مجهز شدن گوشی های هوشمند سونی سری اکسپریا، حال این شرکت قدیمی تصاویری را از گوشی هوشمند جدید خود که قرار است با نام سونی اکسپریا XZ4 به عنوان محصول جدید این شرکت معرفی شود منتشر کرده است. در تصاویر منتشر شده می توانید مشخصات فنی و ویژگی هایی از قبیل صفحه نمایش و دوربین های بکار رفته دراین گوشی هوشمند را مشاهده کنیم که با هم به آن ها می پردازیم.

دوربین سه گانه سونی اکسپریا XZ4 برای اولین بار

سونی تا به حال از حداکثر سنسور های دوگانه برای گوشی های هوشمند خود استفاده کرده است. برای مثال تنها گوشی سونی اکسپریا XZ2 Premium از دوربین دوگانه 19+12 مگاپیکسلی بهره برد و اکسپریا A2 Ultra نیز از دو سنسور برای دوربین سلفی خود بهره می برده است.

در تصاویر منتشر شده از سونی اکسپریا XZ4 ،از یک سنسور برای دوربین سلفی بهره برده است اما در عوض برای اولین بار در میان گوشی های هوشمند معرفی شده این شرکت  این گوشی هوشمند جدید قرار است از سه سنسور برای دوربین اصلی بهره ببرد. هیچ گونه اطلاعاتی در خصوص مشخصات سنسور های دوربین این گوشی هوشمند منتشر نشده است پس برای قصاوت کمی زود است.

صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ4

این محصول جدید از صفحه نمایش 6.5 اینچی بهره می برد که به نسبت، صفحه نمایش بزرگتری از سری قبلی خود یعنی اکسپریا XZ3 دارا می باشد که از صفحه نمایش 6 اینچی بهره می برده است. اما از نظر عرض و پهنا افزایشی به نسبت قبل دیده نمی شود. با توجه به افزایش اینچ صفحه نمایش این گوشی هوشمند جدید به اصطلاح بلند قدتر شده است. نسبت تصویر بالای 19.5 به 9 با ارتفاع 166.9 میلی متری، می شود گفت که نسبت به گوشی های هوشمندی که تا به حال دیده ایم از ارتفاع بیشتری برخوردار شده است.

در نمای اولیه مشاهده شده اسکنر سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی دیده نمی شود، به احتمال زیاد سونی بار دیگر تصمیم گرفته است از این قابلیت در قسمت کناری روی دکمه پاور استفاده کند. از دیگر قابلیت های این گوشی هوشمند می توان به جک 3.5 میلی متری هدفون و USB Type-c برای درگاه شارژر اشاره کرد. باید منتظر مراسم رونمایی و آغاز پیش فروش این گوشی هوشمند باشیم تا ببینیم تا چه اندازه نظر کاربران را به سمت خود جلب خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

2 نظرات

نقد و بررسی کوتاه پرچمدارانی که انتظار می رود در نیمه اول سال ۲۰۱۹ معرفی شوند – بنچیمو آذر 9, 1397 - 2:07 ق.ظ
[…] می توانید آخرین تصاویر منتشر شده از سونی اکسپریا XZ4 و مش… […]
تصویر منتشر شده از پنل صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ4 – سونی اکسپریا XZ4 – بنچیمو آذر 26, 1397 - 8:01 ب.ظ
[…] از سونی اکسپریا XZ4 منتشر شده است، می توانید به مطلب مشخصات فنی و تصاویر منتشر شده ازسونی اکسپریا XZ4 مراجعه […]
دیدگاه بگذارید