تصاویر احتمالی نشان می‌دهند که گوشی آیفون SE 4 شباهت زیادی با آیفون 14 دارد

شرکت اپل گوشی اقتصادی آیفون SE 4 را در سال 2025 روانه بازار می‌کند. امروز قصد داریم در مورد ویژگی‌های احتمالی این دستگاه صحبت کنیم.

شرکت 91mobiles نشان داد که برخلاف آیفون SE 3، آیفون SE4 از یک پنل بسیار بزرگتر 6.1 اینچی بهره می‌برد که احتمالاً از فناوری OLED مانند گوشی آیفون 14 پشتیبانی می‌کند. همانطور که ذر تصویر مشخص است طراحی بالای صفحه نمایش به صورت Notch است و به همین خاطر احتمال می‌رود که این گوشی دارای Face ID هم باشد. این یک ویژگی مفید است زیرا Touch ID نه تنها از مد افتاده، بلکه اغلب دست و پا گیر است، زیرا برای دسترسی به صفحه اصلی نیاز به تأیید هویت فیزیکی دارد.

از آنجایی که گوشی آیفون SE 4 به عنوان یک محصول اقتصادی هدف قرار گرفته، ممکن است اپل از پنل‌های LTPO OLED استفاده نکند، به این معنی که این دستگاه از فناوری ProMotion پشتیبانی نمی‌کند و در نتیجه نرخ تازه‌سازی بالا را از دست خواهد داد. اپل قصد دارد ویژگی‌های دیگری هم را به این مدل اضافه کند، مثل درگاه USB-C که در آیفون 14 وجود نداشت، زیرا از رابط لایتنینگ بهره می‌بُرد. دکمه Action هم در این تصاویر رندر شده مشخص است. همانطور که می‌دانید دکمه Action با گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس شروع به کار کرد و به کاربران این امکان را می‌داد تا عملکرد خاصی را که به این دکمه اختصاص دهند.

پست های مرتبط

اندروید 15 عمر باتری را در حالت استندبای به اندازه 3 ساعت افزایش می‌دهد

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !