تصاویر جالب و جدید منتشر شده از گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

 با توجه به تمام شایعات منتشر شده از گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10، با انتشار  ویدئویی از گوشی های سامسونگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس از نمونه های ساخته شده این گوشی های هوشمند، این بار نوبت برادر کوچکتر این خانواده یعنی سامسونگ گلکسی اس 10E رسیده، و تصاویری جالب و واقعی از نمونه طراحی شده این گوشی هوشمند منتشر شده است که توجهتان را به ادامه مطلب و دیدن این تصاویر جالب جلب می کنیم.

طرح نهایی و یا نمونه آزمایشی

همانطور که قبلا نیز گفته شده گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E به نسبت دو گوشی دیگر این خانواده از امکانات ضعیف تری بهره خواهد برد و به طبع قیمت پایین تری نیز خواهد داشت. حال تصاویر جالبی از این گوشی هوشمند منتشر شده، که اطلاعات جالبی را در اختیار ما می گذارد و البته اطلاعاتی که نشان از درست بودن پیش بینی های صورت گرفته برای این گوشی هوشمند دارد.

تصویر صفحه نمایش اینفینیتی O گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

سال 2019 قطعا سال گوشی های هوشمند با صفحات نمایش اینفینیتی O (صفحه نمایشی یکدست و بدون هیچگونه ناچ به همراه حفره ای برای محل قرار گرفتن سنسور دوربین سلفی) نامید. شروع کننده استفاده از چنین صفحات نمایشی خود سامسونگ بود که از گوشی گلکسی A8s رونمایی کرد، بعد از آن نیز هوآوی گوشی های هوشمند نوا 4 و honor v20 خود را با مجهز کردن به صفحات نمایش اینفینیتی O روانه بازار کرد.

تصویر صفحه نمایش اینفینیتی O گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

اما بحث گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 فرق می کند، و قرار شده اولین گوشی های هوشمندی باشند که از صفحات نمایشی اینفینیتی O اولد بهره خواهند برد.

اما احتمالا گلکسی اس 10E از چنین امکاناتی استفاده نخواهد کرد، دلیلش چیست؟؟ توضیح می دهیم

چه صفحات نمایشی از سنسور حسگر اثر انگشت پشتیبانی می کنند؟

سنسور های حسگر اثر انگشت برای امنیت گوشی های هوشمند مدت هاست که مورد استفاده قرار می گیرند، و شرکت های سازنده گوشی های هوشمند تلاش داشته اند تا بهترین محل ممکن را برای قرار دادن چنین قابلیتی در نظر بگیرند. پشت گوشی، دکمه پاور و دکمه خانه گوشی های هوشمند از جمله محل هایی بودند که شرکت های مختلف از چنین قابلیتی برای گوشی های هوشمند خود استفاده کردند.

گوشی سامسونگ گلکسی اس 10E

اما تجربه ثابت کرده، بهترین محل در نظر گرفته شده برای چنین قابلیتی صفحه نمایش گوشی می باشد، و تنها صفحات نمایش اولد توانایی پشتیبانی از چنین قابلیتی را دارند، اما گلکسی اس 10E از حسگر سنسور اثر انگشت در قسمت دکمه پاور خود بهره خواهد برد، پس نتیجه میگیریم که این گوشی هوشمند از صفحه نمایش اینفینیتی O اولد استفاده نمی کند، که با توجه به توضیحات داده شده در صورت استفاده از چنین صفحه نمایشی قطعا سنسور حسگر اثر انگشت در قسمت صفحه نمایش در نظر گرفته می شد.

حفره ای نمایان در صفحه نمایش

شاید خیلی ها گمان می کردیم حفره در نظر گرفته شده به وسیله رابط کاربری جدیدی که سامسونگ برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 خود در نظر گرفته، پوشانده خواهد شد. اما در تصاویر منتشر شده همانطور که می بینید، حفره صفحه نمایش حتی در حالتی که می خواهیم اعلان های خود را ببینیم به وضوح دیده می شود.

البته باز هم مشخص نیست که این تصاویر مربوط به طرح نهایی این گوشی هوشمند می باشد یا خیر. پس بهتر است کمی دیگر صبر کنیم و شاهد رونمایی این خانواده قدرتمند باشیم. نمایشگاه MWC 2019 نیز محل خوبی برای حضور این گوشی های هوشمند خواهد بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل به زودی آپدیت iOS 18.0.1 را برای رفع باگ‌های iOS 18 منتشر می‌کند

آیفون 16 پرو مکس اپل در تست افتادن گوشی به خوبی عمل نکرد و گلس جدید سرامیک شیلد ترک خورد !

آپدیت جدید OxygenOS 15 وان‌پلاس شباهت زیادی با iOS 18 اپل دارد