تصاویر جدید از اپو رنو با زوم 10 برابری / طراحی ساده در کنار سنسور های قدرتمند

اپو رنو

اپو رنو با قابلیت زوم 10 برابری مدل خاص از  این گوشی هوشمند می باشد که قرار است در تاریخ 4 اردیبهشت بصورت رسمی رونمایی شود. در کنار این گوشی هوشمند شاهد مدل معمولی این محصول با مشخصات فنی ضعیف تر و قیمت مناسب تر بودیم که به احتمال زیاد این دو گوشی هوشمند در تاریخ مشخص شده بصورت همزمان رونمایی خواهند شد. اما حال تصاویر جدید از اپو رنو به دستمان رسیده است که ویژگی های جالبی از این گوشی هوشمند را در اختیار ما قرار می دهد.

طراحی مشابه با مدل معمولی اما قدرتمند

شاید بعد از دیدن طراحی در نظر گرفته شده برای مدل معمولی اپو رنو، مخصوصا طراحی پشت این گوشی هوشمند، چندان طراحی در نظر گرفته شده چشم نواز دیده نمی شد. اما اپو برای طراحی صفحه نمایش این گوشی هوشمند از دوربین سلفی پاپ آپ اما با طراحی جدید استفاده کرد، که نمونه آن را تا به حال در میان گوشی های هوشمند بهره برده از دوربین سلفی پاپ آپ ندیده ایم.

مدل معمولی اپو رنو

حال با توجه به تصاویر منتشر شده از اپو رنو ویژه با قابلیت زوم 10 برابری، در قسمت پشتی این گوشی هوشمند شاهد سنسور های اصلی دوربین سه گانه می باشیم که یکی از این سنسور های بر خلاف دو سنسور دیگر که معماری دایره شکلی دارند از معماری مربعی برخوردار شده و دقیقا همین سنسور می باشد که ابلیت زوم 10 برابری را خواهد داشت. البته اطلاعاتی از مشخصات دقیق سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی و سلفی این گوشی هوشمند تاکنون منتشر نشده است.

اما در صفحه نمایش این محصول خاص، هیچ ناچ و حاشیه ای در صفحه نمایش آن مشاهده نمی کنیم و قطعا اپو برای این محصول خود همانند مدل معمولی این گوشی هوشمند از طراحی دوربین سلفی پاپ آپ برای حذف ناچ در صفحه نمایش استفاده کرده است. البته معماری در نظر گرفته شده برای نمایان شدن دوربین سلفی این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست اما احتمال می رود همانند مدل معمولی اپو رنو باشد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود