تصاویر رسمی منتشر شده از گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال

بعد از معرفی گوگل پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال این گوشی های هوشمند با توجه به عملکرد بسیار عالی که از خود نشان دادند بدون شک یکی از بهتری گوشی های هوشمند با قیمت مناسب سال 2018 میلادی بودند. در صورتی که تنها از یک سنسور برای دوربین اصلی خود بهره بردند توانستند با کسب امتیاز 101 از وب سایت معتبر دوگزومارک عنوان بهترین گوشی هوشمند با دوربین اصلی تکی را به خود اختصاص دهند. البته عملکرد بهتر این گوشی های هوشمند در حالت تصویر برداری شب در مقایسه با غول قدرتمند آیفون ایکس اس مکس همگان را متعجب کرد.  اما این بار گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال به عنوان نمایندگان جدید گوشی های هوشمند میان رده این شرکت قرار است روانه بازار شوند.

گوگل بار دیگر با گوشی های هوشمند ارزانقیمت اما کاربردی

اخباری از معرفی گوشی های هوشمند جدید میان رده این شرکت به گوش رسیده بود، اما حالا تصاویر از دو گوشی پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال بصورت رسمی منتشر شده. تفاوت چندانی در این دو گوشی هوشمند میان رده گوگل مشاهده نمی کنیم. پیکسل 3a از صفحه نمایش 5.7 اینچی و پیکسل 3a ایکس ال از صفحه نمایش 6 اینچی بهره می برد.

گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال

پردازنده اسنپدراگون 670 برای مدل کوچکتر و پردازنده اسنپدراگون 710 برای مدل این گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگتر در نظر گرفته شده است. البته موضوع اصلی این تصاویر چیز دیگری است. البته پیش از بیان این موضوع صفحات نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند شبیه به ناچ های جدید استفاده شده برای گوشی های هوشمند حال و حاضر نیست و شبیه به صفحات نمایش گوشی های هوشمند کمی قدیمی تر می باشد اما باید گفت که طراحی صفحه نمایش تقریبا قابل قبولی را مشاهده می کنیم. البته گویا گوگل تصمیم دارد قیمت بسیار مناسبی را برای این گوشی های هوشمند در نظر بگیرد.

اما نکته اصلی تاریخ 7 مه (17 اردیبهشت) می باشد که در صفحه نمایش هر دو گوشی  هوشمند مشاهده می کنید به احتمال خیلی زیاد تاریخی که مشاهده برای رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند در نظر گرفته خواهد شد.

منبع: slashleaks

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !