مقایسه سرعت سامسونگ گلکسی اس 10 با پردازنده های اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820

گوشی های خانواده سامسونگ گلکسی اس 10 به عنوان جدیدترین پرچمداران این غول کره ای در سال میلادی گذشته رونمایی شدند و با توجه به مشخصات فنی بسیار مناسب و قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند نظر بسیاری از کاربران و البته کارشناسان عرصه گوشی های هوشمند را به خود جلب کردند. این گوشی های هوشمند سامسونگ اولین محصولات این شرکت بودند که از پردازنده های 7 نانومتری اسنپدراگون 855 بهره مند شدند.

سامسونگ گلکسی اس 10

همانطور که می دانید طبق روال همیشگی سامسونگ گوشی های هوشمند خود را بر حسب محل فروش و موقعیت جغرافیای عرضه این گوشی های هوشمند با پردازنده های متفاوتی ارائه می کند. برای گوشی های خانواده گلکسی اس 10 نیز پردازنده های اسنپدراگون 855 و پردازنده اختصاصی سامسونگ یعنی اگزینوس 9820 در نظر گرفته شده است.

اسنپدراگون 855 به عنوان یک پردازنده 7 نانومتری نسل جدید برای این گوشی های هوشمند مورد استفاده قرار گرفت، این در حالی است که بسیاری گمان می کردند که اگزینوس 9820 نیز یک پردازنده 7 نانومتری می باشد اما بهتر است بدانید این چیپست یک پردازنده 8 نانومتری به حساب می آید.

شاید برای بسیاری ازشما سوال باشد که کدامیک از این  پردازنده های استفاده شده برای گوشی های هوشمند سامسونگ عملکرد بهتری را از خود نشان خواهد داد یا به بیان ساده تر کدامیک سریع تر هستند. ویدئوی جذابی از دو گوشی سامسونگ گلکسی اس 10 با پردازنده های اسنپدراگون 855 و اگزینوس 9820 را برای شما در نظر گرفته ایم. این آزمایش در شرایط کاملا یکسان و با بهترین امکانات حال و حاضر دنیا انجان شده تا احتمال خطا به حداقل میزان خود برسد.

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !