تصاویر غیر رسمی منتشر شده از نسل جدید ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

گویا سامسونگ قرار است برای نمایشگاه MWC دست پر شرکت کند، پیش از این این غول کره ای وعده رونمایی گوشی های هوشمند خانواده گلکسی اس 10 خود را پیش از برگزاری این نمایشگاه داده بود و طبق اخبار منتشر شده گوشی های هوشمند میان رده جدید سری M یعنی گلکسی M10، گلکسی M20 و گلکسی M30 نیز قرار است بصورت رسمی در نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) رونمایی شود. حال امروز تصاویر غیر رسمی از نسل  جدید ساعت هوشمند Gear Sport منتشر شده است که گویا سامسونگ قصد رونمایی از این گجت هوشمند پوشیدنی جدید خود را در این نمایشگاه دارد.

نسل جدید ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

نسل جدید ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

پیش از این نیز ما شاهد رونمایی و عرضه ساعت های هوشمند Gear Sport سامسونگ بوده ایم و حالا این شرکت کره ای قدرتمند تصمیم گرفته با بروزرسانی های صورت گرفته برای این محصول جدید خود نسل ساعت های هوشمند ورزشی خود را ادامه دهد. یکی از مهمترین تغییراتی که در تصاویر منتشر شده می بینیم و همانطور که ملاحظه می کنید تغییر طراحی صفحه نمایش مربعی به دایره ای می باشد که به نظر خودم این تغییر حس اسپرت بودن بیشتری را به شما القا می کند. سامسونگ تصمیم گرفته است برنامه های ورزشی خاصی برای این ساعت هوشمند جدید خود در نظر بگیرد، البته هنوز اطلاعاتی ار قابلیت های آن در دسترس نیست ولی قطعا این محصول جدید همانند ساعت های هوشمند هم سری خود از برنامه های کاربردی بروزرسانی شده و بهتری بهره خواهد برد.

نسل جدید ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

در ضمن هنوز مشخص نشده است که آیا صفحه نمایش در نظر گرفته شده قابلیت چرخش برای انتخاب منو های مختلف را خواهد داشت یا خیر، اما پیش بینی میشود Gear Sport از صفحه نمایش 1.2 اینچی همانند نسل قبلی خود با توجه به تصاویری که می بینیم استفاده خواهد کرد. یکی دیگر از تغییراتی که باعث هرچه بهتر شدن این ساعت هوشمند جدید شده است استفاده از متریال فلزی با رنگ بندی متفاوت می باشد در صورتی که نسل قبلی این گجت پوشیدنی از متریال پلاستیکی اما با کیفیت استفاده کرده بود.

نسل جدید ساعت هوشمند Gear Sport سامسونگ

زمان رونمایی رسمی

رنگ های مشکی، نقره ای، سبز و صورتی طلایی برای Gear Sport در نظر گرفته شده است که با توج به جنس فلزی استفاده شده رنگ های مشکی و نقره ای زیبایی این ساعت هوشمند را بالاتر برده است و طراحی زیبای آن بیشتر به چشم می آید. همانطور که گفتیم نمایشگاه MWC برای رونمایی این محصول جدید در نظر گرفته شده و سامسونگ می خواهد خانواده گلکسی اس 10 خود با بهترین امکانات ممکن جدید خود رونمایی کند.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

اپل واچ سری 10 با نمایشگر بزرگ‌تر و بدنه باریک‌تر در رویداد It’s Glowtime معرفی شد

اپل واچ سری 10 باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود و به تشخیص اختلال آپنه خواب کمک می‌کند

تمام محصولاتی که از اپل در رویداد It’s Glowtime انتظار داریم