نمایشگاه CES 2019: دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

اگر مشکلات حساسیت آب و هوایی دارید مخصوصا در خانه، بهترین گزینه برای بر طرف کردن این مشکل استفاده از یک دستگاه تصفیه هوای مناسب برای شما می باشد. حال در نمایشگاه معتبر CES که این روزها در حال برگزاری است دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo نیز معرفی شده است البته این دستگاه چندان جدید نیست و از جوالای 2017 در 50 شهر در دسترس کاربران قرار گرفته و دستگاه رونمایی شده در نمایشگاه CES با بروزرسانی های صورت گرفته کارآمد تر از قبل خواهد بود.

دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

قابلیت های جالب دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

این دستگاه هوشمند تنها برای تصفیه هوا تعبیه نشده است و واقعا نام هوشمند برایش برازنده است. 9 حالت مختلف برای این محصول جدید در نظر گرفته شده: دما، رطوبت، فشار هوا، دی اکسید کربن، TVBOC (ترکیبات کلی آلاینده ها)، PM2.5، مونوکسید کربن، دی اکسید نیتروژن و ازون حالت های این دستگاه تصفیه هوای هوشمند می باشد که دو حالت خودکار و تنظیم دستی برایش در نظر گرفته شده.

دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

جالب است بدانید تمام این حالت های آب و هوایی بصورت هوشمند توسط این دستگاه قابل شناسایی می باشد. برای مثال در صورت کیفیت مطلوب هوا، این دستگاه به حالت ذخیره انرژی می رود و جالب تر از آن این است که uHoo می تواند با استفاده از فناوری IFTTT با دیگر دستگاه های هوشمند خانه شما ارتباط یرقرار کند و به نحوی کنترلشان می کند. فکر کنید در صورت گرمای بیش از حد معمول خانه شما این دستگاه هوشمند با سیستم خنک کننده ارتباط برقرار می کند و دمای اتاق را به دمای مطلوبی می رساند. چنین ارتباطی به وسیله برنامه های الکسا و Google Home امکان پذیر می باشد.

دستگاه تصفیه هوای هوشمند uHoo

در کل این دستگاه کاملا برای دوستدارن خانه های هوشمند انتخاب مناسبی می باشد تا لذت یک خانه هوشمند را به خوبی حس کنید.

قیمت بالا

قیمت 329 دلاری برای چنین دستگاهی واقعا گرانقیمت به نظر می رسد، این در حالیست که برخ از گوشی های هوشمند میان رده نیز از چنین قیمت بالایی برخوردار نیستند، اما مدیر عامل این شرکت اعلام کرده است که گرانقیمت بودن این دستگاه غیر منطقی نیست و با توجه به قابلیت های در نظر گرفته شده برای آن بسیار مناسب می باشد. به زبان ساده تر هیچ ارزانی و گرانی بی دلیل نیست!!!!!!!

منبع: cnet

پست های مرتبط

گوگل اولین پیش‌نمایش نسخه توسعه‌دهنده Wear OS 5 را منتشر کرد

هوش مصنوعی Gemini Nano گوگل فرد را از تماس‌های کلاه‌برداری مطلع می‌کند

شرکت OpenAI مدل جدید هوش مصنوعی GPT-4o را معرفی کرد