تصاویر لایو گلکسی نوت 10 و گلکسی واچ اکتیو 2

گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس به عنوان جدیدترین پرچمداران این شرکت به همراه گلکسی واچ اکتیو 2 در تارخ 16 مرداد بصورت رسمی رونمایی خواهند شد. پیش از این شایعات بسیار از این گوشی های هوشمند شنیده بودیم، حال نیز تصاویر لایو و جالبی از گلکسی نوت 10 و گلکسی واچ اکتیو 2 منتشر شده.درتصاویر منتشر شده دیگر مطمئن شده ایم که پرچمداران جدید سری نوت سامسونگ از صفحه نمایشی با ناچ اینفینیتی O بهره خواهند برد. البته برای اولین بار در میان صفحات نمایش گوشی های هوشمند، حفره در نظر گرفته شده برای قرار گیری دوربین سلفی در قسمت مرکزی صفحه نمایش در نظر گرفته شده.

این در حالی می باشد که گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت، از این حفره در قسمت گوشه راست صفحه نمایش بهره برده بودند. در تصاویر منتشر شده از گلکسی واچ اکتیو 2 که با هدف رقابت با اپل واچ سری 4 روانه بازار خواهد شد، طبق آنچه در شایعات شنیده بودیم، قرار است از صفحه نمایشی تمام لمسی بهره مند شود.

سامسونگ برای این ساعت هوشمند خود قابلیت های جدید و بسیرا کاربردی را برای اولین بار در نظر گرفته. از جمله قابلیت های جالب در نظر گرفته شده، قابلیت بسیار کاربردی و مهم ECG می باشد. اپل اولین شرکتی بوده که از این قابلیت برای جدیدترین ساعت هوشمند خود استفاده کرد. این قابلیت بسیار مهم تا به امروز جان چندین نفر را از مرگ حتمی نجات داده.

سامسونگ گلکسی نوت 10 به  همراه نوت 10 پلاس نیز از مشخصات بسیار قدرتمندی بهره خواهند برد. پیشنهاد می کنیم برای اطلاع دقیق از مشخصاتی که تا به امروز مشخص شده برای این پرچمداران در نظر گرفته خواهد شد به مطلب هرآنچه از گوشی های سامسونگ گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس می دانیم مراجعه کنید.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد