تصاویر منتشر شده از گوشی وان پلاس 7 به همراه کاور پشتی با طراحی جالب

بدون شک گوشی های هوشمند شرکت وان پلاس یکی از زیباترین محصولات در عرصه گوشی های هوشمند می باشند که از طراحی خاص و زیبایی بهره مند یوده اند. بعد از معرفی وان پلاس 6 تی و استقبال خوب کاربران از این گوشی هوشمند، این شرکت نشان داد در زمینه فروش جهانی گوشی های هوشمند حرفی برای گفتن خواهد داشت. حال نیز بعد از تیزر منتشر شده از وان پلاس 7 حال نزی تصاویر جدید به همراه طراحی کاور جالب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند در دسترس می باشد.

دوربین های اصلی سه گانه یا بیشتر

ابتدا به مشخصه اصلی طراحی کاور برای این گوشی هوشمند می پردازیم، در قسمت بالایی این کاور بریدگی وجود دارد که برای دوربین سلفی پاپ آپ در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند می باشد. بله درست است این گوشی هوشمند با استفاده از دوربین سلفی پاپ آپ ناچ در صفحه نمایش را حذف کرده است.

البته طراحی در نظر گرفته شده برای دوربین سلفی این گوشی ما را به یاد دوربین های سلفی ویوو وی 15 پرو و اپو اف 11 پرو می اندازد. در قسمت پشتی این محصول جدید وان پلاس نیز بریدگی را برای قرار گرفتن دوربین های اصلی در نظر گرفته شده. احتمال حداقل استفاده از سه سنسور برای دوربین اصلی این گوشی هوشمند می باشد.

با توجه به کاور وان پلاس 7 که در تصاویر مشاهده می کنید، محلی برای قرار گرفتن سنسور حسکر اثر انگشت دیده نمی شود. چنین طراحی در نظر گرفته شده خبر از بهره بردن این قابلیت در صفحه نمایش این گوشی هوشمند را می دهد. پس باید توقع استفاده از صفحه نمایشی اولد را برای وان پلاس 7 داشته باشیم. با توجه به حذف ناچ از صفحه نمایش و کیفیت بالای در نظر گرفته شده با توجه به جنس اولد صفحه نمایش، قطعا شاهد کیفیت بالا و صفحه نمایشی یکدست خواهیم بود.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود

قابلیت ضدسرقت جدید گوگل از اپل هم بهتر شده !