سامسونگ گلکسی نوت 10 در چهار مدل مختلف رونمایی خواهد شد

سامسونگ گلکسی نوت 10

سامسونگ گلکسی نوت 10 با توجه به اخبار منتشر شده از این شرکت، در چهار مدل مختلف همانند گوشی های خانواده گلکسی اس 10 این شرکت رونمایی خواهد شد. پیش از این نیز شایعاتی از این گوشی هوشمند و سپس خبر مجهز شدن این پرچمدار جدید سری نوت را به چهار دوربین اصلی شنیدیم. اما این بار گویا پرچمدار سری نوت نیز قرار است برای اولین بار در قالب یک خانواده رونمایی شود. با هم به مشخصاتی که تا به الان برای این خانواده پیش بینی شده است می پردازیم.

صفحات نمایش متفاوت برای مدل های مختلف سامسونگ گلکسی نوت 10

گویا طبق اطلاعات منتشر شده قرار است این گوشی هوشمند در چهار مدل مختلف با صفحات نمایش 6.75 و 6.28 اینچی رونمایی شود. جالب است که پیش از این گمان می کردیم که پرچمدار جدید سری نوت ساسونگ از چهار دوربین اصلی بهره مند خواهد شد اما گویا پرچمداران جدید با اندازه صفحه نمایش 6.28 اینچی از دوربین های اصلی سه گانه ای بهره مند می شوند.

سامسونگ گلکسی نوت 10

در کنار این اتفاق شاهد مجهز شدن برخی از مدل های این گوشی هوشمند به مودم هایی با قابلیت پشتیبانی شبکه های اینترنتی 5G نیز خواهیم بود. همانند سامسونگ گلکسی اس 10 5G. اما جالب است که ممکن خواهد بود در صفحه نمایش این محصول جدید ناچ بطرو کل حذف شود و ما حاشیه اضافی در صفحه نمایش مشاهده نکنیم و بر طبق یک طرحی که فقط در حد پیش بینی و شایعه می باشد، دوربین سلفی گلکسی نوت 10 بر روی قلم هوشمند این گوشی قرار خواهد گرفت و همانند یک دوربین سلفی پاپ آپ عمل خواهد کرد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود