تصاویر گرفته شده توسط سنسور های دوربین اصلی آنر 20 پرو

آنر 20 به همراه آنر 20 پرو رسما رونمایی شدند و ما در مطلب هر آنچه که باید از آنر 20 و انر 20 پرو بدانید نگاهی دقیق تری به قابلیت های جذاب در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند داشتیم. سوای مشخصات فنی قدرتمند در نظر گرفته شده برای این گوشی های هوشمند، یکی از اصلی ترین خصوصیات بارز، سنسور های دوربین اصلی آنر 20 پرو بود.

سنسور های دوربین اصلی آنر 20 پرو

اگر بخواهیم مروری به سنسور های در نظر گرفته شده برای دوربین های اصلی این گوشی هوشمند داشته باشیم. دوربین های اصلی به یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 مجز شده که باید گفت با توجه به لرزشگیر اپتیکال OIS و همچنین گشودگی دریچه دیافراگم بی نظیرش قابلیت ثبت تصاویر فوق العاده ای را خواهد داشت.

جالب است که این سنسور در حالت تنظیمات پیش فرض با حداکثر میزان 12 مگاپیکسلی تصویر برداری می کند و برای استفاده از تمام توان این سنسور، باید بصورت دستی حالت 48 مگاپیکسلی آن را در نظر بگیرید.

یکی دیگر از سنسور های در نظر گرفته شده، سنسور 8 مگاپیکسلی تله فوتو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 می باشد. این سنسور که برای عکاسی پرتره بسیار کاربردی می باشد، قابلیت زوم 3 برابری اپتیکال و زوم 5 برابری هیبرید را دارد. جالب است که برای این سنسور همانند سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، لرزشگیر 4 محوره اپتیکال OIS در نظر گرفته شده که در ثبت هرچه بهتر تصاویر کمک شایانی می کند.

در تصاویر پایین، تصاویر سمت راست با زوم 3 برابری اپتیکال و تصاویر سمت چپ با زوم 5 برابری هیبرید گرفته شده اند.

این پرچمدار نیز برای سنسور فوق عریض از یک سنسور 16 مگاپیکسلی 117 درجه ای با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 استفاده کرده که نمونه تصاویر آن را مشاهده می کنید.

اما اتفاق جالب در نظر گرفته شده سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.4 می باشد. این سنسور بصورت اختصاصی برای ثبت تصاویر از اجسامی با فاصله 4 سانتی متر در نظر گرفته شده و دارای فوکوس خودکار قدرتمندی هم نیز می باشد.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود