تصاویر گوشی Pixel 8a لو رفت !

با توجه به اینکه رویداد I/O 2024 گوگل نزدیک است، ما شاهد فاش شدن اطلاعات زیادی در رابطه با این رویداد هستیم. امروز درز اطلاعات روی گوشی مورد انتظار Pixel 8a تمرکز دارد که به خوبی می‌تواند بازار میان‌رده‌ها را با مشخصات فوق‌العاده‌اش به دست بگیرد. اکنون تصاویر واقعی از این دستگاه را داریم که ما را با این دستگاه آشناتر می‌کند. این گوشی ماه آینده عرضه می‌شود.

تصاویر لو رفته گوشی Pixel 8a این دستگاه را به رنگ مشکی نشان می‌دهند. تصاویر از قسمت‌های جلویی و پشتی دستگاه گرفته شده‌اند. قسمت پشتی گوشی همان طراحی معمول مدل‌های پیکسل را دارد به صورتی که دو دوربین در یک محفظه قرصی شکل قرار دارند. با این حال، جلوی دستگاه متفاوت‌تر شده و ما با حاشیه‌های ضخیم روبرو می‌شویم که البته ممکن است برخی افراد از این خوششان نیاید.  همانطور که در تصاویر می‌بینید، گوگل به وضوح تصمیم گرفته که این گوشی را در یک طراحی گردتر نسبت مدل‌های قبلی خود ارائه کند و البته این مورد هم احتمالاً برای انتخاب برخی افراد مشکل‌ساز باشد.

گفته شده گوشی Pixel 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی، چیپست Tensor G3، گزینه‌های ذخیره‌سازی چندگانه، سرعت شارژ بیشتر و اندروید 14 است. برای کسانی که علاقه‌مند به خرید این گوشی هوشمند هستند، با توجه به اینکه رویداد گوگل نزدیک است، می‌توانید تا آن زمان انتظار لو رفتن اطلاعات بیشتری را از این گوشی داشته باشید، همچنین گفته شده که قیمت این گوشی 500 دلار است که آن را در کنار برخی از دیگر محصولات مقرون به صرفه موجود در بازار قرار می‌دهد،

پست های مرتبط

آبروریزی اپل در نسخه iOS 17.5 : عکس‌های پاک‌شده از سال‌ها قبل حتی پس از ریست فکتوری هم برمی‌گردند !

گوشی iPhone 17 Slim حتی از iPhone 17 Pro Max هم گران‌تر خواهد بود !

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد