تصویر زمینه پیکمو قسمت هشتم: دانلود والپیپر آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس

تصویر زمینه پیکمو بخشی از وب سایت بنچیمو است که در هر قسمت آن تعدادی عکس با رزولوشن بالا قرار داده می شود (این قسمت والپیپرهای آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس). هر قسمت از پیکمو شامل عکس هایی از موضوعات مختلف است که شما می توانید با دانلود کردن این تصاویر چهره محیط کاربری، لپ تاپ یا گوشی خود را جذاب تر کنید. کافی است بروی هر عکس کلیک راست و سپس تصویر را ذخیره کرده یا کاربران گوشی های هوشمند با نگه داشتن انگشت بروی تصویر، گزینه دانلود تصویر را انتخاب و از تصویر پس زمینه لذت ببرند.

مطمئناً برای شما هم زیبا بودن تصاویر زمینه و البته کیفیت بالای عکس انتخاب شده می تواند لذت بخش باشد. تغییر تصویر زمینه گوشی یا لپ تاپ می تواند حس تکراری بودن و خسته کننده نگاه کردن به نمایشگر را از بین ببرد. در این بخش از پیکمو قصد داریم تصویر زمینه جدیدترین گوشی های آیفون که به تازگی معرفی شدند را قرار دهیم. پرچمداران اپل هیمشه در بین کاربران از محبوبیت بالایی برخوردار بودند و این موضوع برای پرچمداران جدید این شرکت یعنی آیفون 13، آیفون 13 مینی، آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس دو چندان شده است.


هر آنچه باید از آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرو مکس بدانید


پس بی وقفه تصاویر زمینه پرچمداران جدید اپل را در بخش هشتم پیکمو از وب سایت بنچیمو قرار می دهیم. امیدواریم که از این بخش اختصاصی وب سایت بنچیمو با نام پیکمو راضی باشید.

برای استفاده از نهایت کیفیت تصاویر بهتر است هر تصویر را در پنجره ای جدا باز کرده و سپس آن را دانلود کنید.

پست های مرتبط

عملکرد باتری سونی Xperia 1 VI رقبا را شرمنده کرد !

کارت گرافیک RTX 5080 پیش از RTX 5090 عرضه می شود !

کارگاه آموزشی قسمت سوم : چرا رم دو کانال باعث افزایش عملکرد میشه؟