تصویر منتشر شده از پنل صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ4

سونی مدتی پیش با اعلام مشخصاتی کلی از محصول جدید خود نشان داد، که دوباره قصد دارد پا به عرصه رقابت گوشی های هوشمند بگذارد. سونی اکسپریا XZ4 به عنوان محصول آینده این شرکت قرار است معرفی شود.

این محصول جدید همانطور که قبلا به آن اشاره کرده ایم ، از دوربین اصلی سه گانه ای بهره مند خواهد شد. این اولین باری است که در میان گوشی های هوشمند سونی،  3 سنسور برای دوربین  اصلی در نظر گرفته شده است.

برای مطلع شدن از مشخصات فنی که تا کنون از سونی اکسپریا XZ4 منتشر شده است، می توانید به مطلب مشخصات فنی و تصاویر منتشر شده ازسونی اکسپریا XZ4 مراجعه کنید.

پنل صفحه نمایش در نظر گرفته شده سونی اکسپریا XZ4

حال نیز تصویر پنل صفحه نمایشی منتشر شده است که گویا طراحی صفحه نمایش اکسپریا XZ4 را نشان می دهد. این پنل که به جدیدترین گوشی هوشمند سونی نسبت داده شده است، بسیار شبیه به شایعات و مشخصاتی بوده که قبلا گفته ایم، نسبت تصویر 21 به 9 صفحه بلند قدی را به شما ارائه می دهد که تا به حال در هیچ گوشی هوشمندی تجربه چنین صفحه نمایشی را نداشته ایم.

حاشیه های در نظر گرفته شده تا جایی که امکانش وجود داشته است بسیار کم و باریک شده، و سعی شده است تا صفحه نمایش هرچه یکدست تری برای سونیا اکسپریا XZ4 در نظر گرفته شود.

خطوط در نظر گرفته شده صفحه نمایش در قسمت بالا و پایین با یکدیگر تقارن ندارند، که شاید شما را کمی به اشتباه بیندازد. اما در پنلی که تصویرش را مشاهده می کنید دو حفره در قسمت بالایی صفحه نمایش در نظر گرفته شده است که شاید گمان کنید محل قرار گیری دوربین سلفی دو گانه می باشد.

پنل صفحه نمایش سونی اکسپریا XZ4

اما باید بدانید طبق اطلاعاتی که داریم اکسپریا XZ4 تنها از یک سنسور برای دوربین سلفی بهره خواهد برد و حفره اضافی که مشاهده می کنید برای سنسور اسکنر چهره سه بعدی این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

سونی با انتخاب باتری قدرتمند 3900 میلی آمپری شاید دوباره به روز های اوج خود برگردد که همواره یکی از بهترین گوشی های هوشمند در زمینه عمر مفید باتری بود. در کل با توجه به قابلیت های جدید و خوب در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند باید قبول کنیم قدم مثبتی در راستای گوشی های هوشمند شرکت سونی برداشته شده است.

زمان رونمایی

به احتمال خیلی زیاد سونی نمایشگاه MWC (کنگره جهانی موبایل) را برای رونمایی این محصول جدید خود در نظر خواهد گرفت.

منبع: phonearena

پست های مرتبط

ماده مسی زیر لوگوی اپل برای دفع گرما در آزمایش تخریب آیپد پرو جدید مشاهده شد

فریم گوشی گلکسی اس 25 اولترا احتمالاً از تیتانیوم گرید 2 یا 3 ساخته شود

گوشی Galaxy S24 FE سامسونگ احتمالاً زودتر از انتظار عرضه شود