تصویر منتشر شده از گوشی هوشمند نوکیا 1 پلاس: ساده و کارآمد

نمایشگاه MWC 2019 از اهمیت خاصی برای شرکت های عرصه گوشی های هوشمند برخوردار است، HMD گلوبال نیز بعد از اینکه سهام گوشی های هوشمند نوکیا را به خود اختصاص داد توانست پیشرفت  های چشم گیری را در زمینه این گوشی های هوشمند از خود نشان دهد. در آخرین اخبار منتشر شده نیز این شرکت آلمانی قول رونمایی از گوشی نوکیا 9 را برای نمایشگاه MWC 2019 داده بود.

نوکیا 1 پلاس کامل تر و کارآمد تر

نوکیا در سال 2008 از گوشی نوکیا 1 خود رونمایی کرد، حال نیز این گوشی هوشمند قرار است با امکاناتی جدید جایگزین نوکیا 1 شود. . با توجه به میان رده بودن این گوشی هوشمند و حتی قیمت بسیار مناسب تر به نست حتی گوشی های میان رده دیگر شرکت های قابلیت های خوبی را با خود به همراه دارد.

گوشی نوکیا 1

در رابطه با صفحه نمایش نوکیا 1 پلاس اطلاعات دقیقی منتشر نشده است اما گویا قرار است از صفحه نمایشی 5 اینچی با رزولوشن 480×960 پیکسلی با نسبت تصویر 18 به 9 بهره ببرد که نمی توان از یک گوشی هوشمند ارزان قیمت توقعی بیشتر از این داشت.

پردازنده Mediatek MT6739WW در مجموع متشکل از چهار هسته Cortex-A53 با سرعت 1.5 گیگاهرتز بهره برده است. و نکته جالبت پردازنده گرافیکی در نظر گرفته شده PowerVR GE8100 برای نوکیا 1 پلاس می باشد.

اظلاعاتی در خصوص میزان باتری و سنسور های دوربین در نظر گرفته شده این گوشی هوشمند هنوز منتشر نشده است اما میدانیم که این گوشی ارزان قیمت با سیستم عامل پایه اندروید 9 روانه بازار خواهد شد. و البته بهتر است بدانید حدود قیمتی تنها 100 دلار برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده است.

منبع: gsmarena

پست های مرتبط

عملکرد چندهسته‌ای تراشه A18 Pro نزدیک به تراشه دسکتاپی M1 است !

اپل گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد

اپل گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس را در رویداد It’s Glowtime معرفی کرد